Gå til innhold

Megaupload stengt av amerikanske myndigheter


Anbefalte innlegg

Ja er jo enig i at tilbudet er 90talls, men samtidig skjønner jeg at Hollywood vil ta ned tbp og andre store piratsider, da de taper sinnssykt masse penger på dette.

 

 

Akkurat det er jeg uenig i, man kan ikke telle en nedlasting som tapt inntekt. Jeg tror at 95% av folkene som laster ned, IKKE hadde kjøpt produktet om det var det eneste alternativet. Selv har jeg kuttet piratkopiering på spill og musikk pga jeg synes lovlige alternativer er gode og verd å betale for. Når det gjelder serier, så ser jeg ikke noe annet alternativ i Norge. HVIS serien kommer til norske tv-kanaler, så må man stort sett vente 6mnd+ (har fått inntrykket av at dette har bedret seg. Men da må jeg betale for kanaler, gjerne kanalpakker, som spyr ut masse som jeg ikke interesserer meg for. I tillegg går det gjerne på tidspunkt som ikke passer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Er ikke så dum den der, passende eksempel og dette er noe jeg tiltror at MAFIAAen kommer til å gjøre.

Når de ikke fikk SOPA / PIPA så må de jobbe på tradisjonellt vis. :p

Nå... Kan ikke US Navy erklære hovedkvarteret til MAFIAA som Tomahawk missil testomeråde?

Det eneste de duger til der borte.

Likte spesielt kommentaren:

No wonder the raid on Kim Dotcom was a coincidence. He had tons of criminal charges already on him, why didn't they go after him earlier? Something is real fishy here. Wonder if the Feds are flirting with Universal Music Group, because it sure seems so.
Lenke til kommentar

Ja er jo enig i at tilbudet er 90talls, men samtidig skjønner jeg at Hollywood vil ta ned tbp og andre store piratsider, da de taper sinnssykt masse penger på dette.

 

 

Akkurat det er jeg uenig i, man kan ikke telle en nedlasting som tapt inntekt. Jeg tror at 95% av folkene som laster ned, IKKE hadde kjøpt produktet om det var det eneste alternativet. Selv har jeg kuttet piratkopiering på spill og musikk pga jeg synes lovlige alternativer er gode og verd å betale for. Når det gjelder serier, så ser jeg ikke noe annet alternativ i Norge. HVIS serien kommer til norske tv-kanaler, så må man stort sett vente 6mnd+ (har fått inntrykket av at dette har bedret seg. Men da må jeg betale for kanaler, gjerne kanalpakker, som spyr ut masse som jeg ikke interesserer meg for. I tillegg går det gjerne på tidspunkt som ikke passer.

Ja jeg har inntrykk av at den største prosenten som laster ned er ungdom og andre med trang økonomi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...