Gå til innhold

Norske fotballspillere i utlandet - Debatt


Delvis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Snikpellik skrev (1 minutt siden):

Mottatt!

Kan legge til at Berge scoret sitt første mål og fikk sin første assist i seieren mot Tottenham i går. Knallsterk kamp i indreløperrollen.

Men det aller viktigste spørsmålet er, hvem tar den siste plassen i midtbanefireren sammen med MØ, SB og MT? Formspiller Fossum? Og hvem tar den siste spissplassen bak EBH, JK og AS. Formspiller Svendsen? Forstår forøvrig ikke at kvalikkampene ble utsatt så lenge. Klarer de å fortsette den gode formen?

Lenke til kommentar
Sekulært Snøfnugg skrev (2 minutter siden):

Men det aller viktigste spørsmålet er, hvem tar den siste plassen i midtbanefireren sammen med MØ, SB og MT? Formspiller Fossum? Og hvem tar den siste spissplassen bak EBH, JK og AS. Formspiller Svendsen? Forstår forøvrig ikke at kvalikkampene ble utsatt så lenge. Klarer de å fortsette den gode formen?

Vanskelig å si så lenge før! Vi hadde spillere i form før korona, spesielt Ødegaard og Haaland men nå blir det vanskeligere å vite. Ting kan være helt annerledes i oktober, og skader kan dukke opp. Er kanskje Eikrem en aktuell backup i troppen nå? Det er også et overgangsvindu hvor det kan skje ting. Bournemouth ser ut til å rykke ned, og King flytter nok på seg. 

Å legge kampene til oktober var vel første åpne vindu for en landslagspause så den skjønner jeg. Men det er klart momentumet vi hadde henger i en uviss tråd...

Lenke til kommentar
Sekulært Snøfnugg skrev (20 minutter siden):

Men det aller viktigste spørsmålet er, hvem tar den siste plassen i midtbanefireren sammen med MØ, SB og MT? Formspiller Fossum? Og hvem tar den siste spissplassen bak EBH, JK og AS. Formspiller Svendsen? Forstår forøvrig ikke at kvalikkampene ble utsatt så lenge. Klarer de å fortsette den gode formen?

Midtbane: Vet ikke hvor Selnæs står nå? Og så har vi Normann som er tilbake etter corona sykdom. Kom inn for Rostov sist. Fossum..
Hvis Henriksen får et oppsving i RBK, tar LL med han. Og samme med Moi hvis det går bra i Celtic.

Spiss: Veldig uvisst.  Men akkurat nå er kanskje Kamara nærmest.

Lenke til kommentar
Delvis skrev (6 timer siden):

Midtbane: Vet ikke hvor Selnæs står nå? Og så har vi Normann som er tilbake etter corona sykdom. Kom inn for Rostov sist. Fossum..
Hvis Henriksen får et oppsving i RBK, tar LL med han. Og samme med Moi hvis det går bra i Celtic.

Spiss: Veldig uvisst.  Men akkurat nå er kanskje Kamara nærmest.

Hvorfor ikke Fossum og Svendsen? Begge to er i storform.

Lenke til kommentar
Sekulært Snøfnugg skrev (36 minutter siden):

Hvorfor ikke Fossum og Svendsen? Begge to er i storform.

Som andre er inne på, er det usikkert hvem som er i form når vi kommer til oktober. 
Fossum kan skje( tok jo med han jeg også), men vi vet jo at LL er sparsom men å ta ut nye, med mindre de overbeviser sterkt ift de som alt er inne. Kontinuiteten vet du. Så er Normann og Selnæs i brukende slag når vi kommer dit, blir de neppe dumpet.  

Lenke til kommentar

Det er Sander Svendsen du snakker om regner jeg med, har ikke sett noe med han siden Molde, men hadde bra tendenser husker jeg.
Ja en bra ny spiss kan nok ha mulighet til å spille seg inn. Nå aner jeg ikke hvordan Maars gjør det nå, og har ikke hørt noe om Gulbrandsen og Tarik (Lagerbacks favoritt) heller. Så igjen, ikke godt å si hvem som ligger best an om 4 mndr. Det kan være atter andre som slår til både hjemme og ute.

Norske proffer i utlandet: https://no.wikipedia.org/wiki/Liste_over_nåværende_norske_fotballspillere_i_utlandet

Lenke til kommentar
Delvis skrev (11 timer siden):

Det er Sander Svendsen du snakker om regner jeg med, har ikke sett noe med han siden Molde, men hadde bra tendenser husker jeg.
Ja en bra ny spiss kan nok ha mulighet til å spille seg inn. Nå aner jeg ikke hvordan Maars gjør det nå, og har ikke hørt noe om Gulbrandsen og Tarik (Lagerbacks favoritt) heller. Så igjen, ikke godt å si hvem som ligger best an om 4 mndr. Det kan være atter andre som slår til både hjemme og ute.

Norske proffer i utlandet: https://no.wikipedia.org/wiki/Liste_over_nåværende_norske_fotballspillere_i_utlandet

Svendsen er ihvertfall i storform. Synes egentlig at lagerback burde si at alt annet enn spill i europeiske ligaer, får deg disket fra landslagsspill. Hvis maars  blir tatt ut er det utelukkende pga duellstyrke. Men dekker ikke braut, King og Sørloth det aller meste? Synes at den fjerde bør være en spiller i målform i europeiske ligaer. Alle spillere utenfor Europa, bør egentlig vise MYE mer for å være aktuell. En spiss i andre verdensdeler, bør nesten score 3 mål eller mer jevnlig for å være aktuell! Ett mål pr kamp sier egentlig veldig lite.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...