Gå til innhold

Her er Panasonics 2012-modeller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må alt som omtales være en nyhet? I så fall bør hele saken slettes, da Panasonic vitterlig har produsert skjermer før.

Virkelig?

 

Som poenget var hadde det vært kjekt om man tok seg bryet og fremheve hva som faktisk er nyheter med nye produkter ellers har vel nye produkter liten mening?

 

Men kanskje dette er den eneste nyheten ift. Panasonics skjermer?

I år skal Panasonic lansere større og slankere LCD-LED-TV-er med størrelser på opptil 55 tommer.
Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Skjønner ikke poenget ditt. Artikkelen omtaler at TV-en har metallfot, men så vidt jeg kan skjønne finnes det også andre TV-er med dette. 3D, WiFi, DLNA-støtte og 4 HDMI-kontakter er heller ikke nyheter. Troll som klager på at ting ikke er nyheter er heller ikke en nyhet.

Det kommer klart frem at du ikke skjønner poenget med å fremheve hva som er nyheter med et nytt produkt. Fremfor å gå ned i søla med "Troll" lar jeg den ligge der.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er masse funksjoner på TVen min jeg ikke bruker, den fungerer i praksis som en monitor, hva er problemet? Dilldallet er i liten grad i veien. Men du kan sikkert få kjøpt min TV til prisen av en apple-TV om du vil slippe 3D...., har tilogmed fjernet klistremerkene på den...

 

Problemet er at man ikke vil betale for noe man ikke har bruk for.

 

hvis jeg skulle kjøpe meg ny tv så forlanger jeg 2 scaer tilkoblinger.

1 i reserve, den andre til opptaker med mindre man får til overføre signalene til HDMI tilkoblingen.

( dette p.g.a at opptakerne ikke lar meg overføre HD ) .

 

Og så forlanger jeg skikkelige høytalere

 

jeg har heller ikke bruk for innebygget mottaker/dekoder

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...