Gå til innhold

Erfaringer med Play.com


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du legger til et produkt som ikke kan sendes til Norge, så vil du få beskjed om dette når du har logget inn, og går inn i handlevognen.

 

Hold deg til under 20£, eller 200NOK per produkt så slipper du ekstra utgifter som moms og toll/tollklarering. Play deler alltid opp varene, så hvis du bestiller 5 filmer, så vil du få 5 pakker i posten fordelt på 1-2 uker.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Har bare bestilt et spill fra Play.com, men det var billig og kom fort i posten. Jeg bestilte derfra etter jeg leste en tråd som anbefalte Play.com for gode priser og bra service, så det er nok helt trygt å bestille derfra. Valutaen som er oppgitt på siden er vel den du betaler med :)

Lenke til kommentar

Play er bra, bare ikke forvent å få noe innen én uke. Det tar ofte to, etter min erfaring. Selv handler jeg mest fra zavvi (like treg levering, men som regel billigere) og aller helst fra Amazon; de er mye mer forutsigbar når det kommer til leveringstider.

 

 

Også etter som jeg forstår, så må man betale med euro, og ikke britiske pund hvis man skal ha det til Norge. Stemmer det?

Det stemmer ikke. Du kan betale i pund.

Endret av formkake
Lenke til kommentar

For det første må jeg bare si tusen takk for alle svar :new_woot:

Å for å svare deg Nivlheim, så er det alt fra filmer til spill, og noen assassins creed bøker på tilbud :dribble:

 

Play.com, her kommer jeg :D

 

Bare å fortsette å poste erfaringer/meninger om play.com. Dere har vært svært behjelpelige. Nok en gang, tusen takk!

Lenke til kommentar

Også etter som jeg forstår, så må man betale med euro, og ikke britiske pund hvis man skal ha det til Norge. Stemmer det?

 

Ser det allerede har blitt besvart men hiver meg på denne også, selv om at det står på websiden at alle andre land må betale i euro så kan vi i norge fint benytte oss av pund (som er mye gunstigere for oss).

 

Har ikke hatt noen problemer bortsett fra en gang hvor de sendte meg en genser isteden for et belte jeg hadde bestilt, fikk da valget om jeg ville beholde genseren eller sende den tilbake mot at de sendte beltet. Var en kvinnegenser så ble sistnevnte :p

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Begynner å bli noen år siden sist jeg bestilte fra play.

Jeg vil kjøpe denne godbiten, men får det ikke til...

 

Når jeg trykker "Buy now" virker det som det ikke er mulig å legge varen i kuren. Jeg får beskjed om at det oppstod en feil og at jeg må sjekke/oppdatere "handlekurven" på nytt.

 

Anyone?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...