Gå til innhold

Akse - strongmanlogg. Veien mot 300 i markløft og 120kg KV.


Akse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er han i -105kg også. Se på strongman eller styrkeløft. Plenty av folk som drar 300 i mark uten å være genetiske freaks eller dopet.

 

Tar det tid? Selvfølgelig. Umulig? Nesten ingenting er umulig.

 

Også rart at du har et sånt behov for at jeg skal innse hvor vanskelig det er. For det er jeg fullt klar over.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er han i -105kg også. Se på strongman eller styrkeløft. Plenty av folk som drar 300 i mark uten å være genetiske freaks eller dopet.

 

Tar det tid? Selvfølgelig. Umulig? Nesten ingenting er umulig.

 

Også rart at du har et sånt behov for at jeg skal innse hvor vanskelig det er. For det er jeg fullt klar over.

 

Verdensrekorden i rykk for -105 kg klassen er 200 kg. For +105 kg klassen er den på 214 kg, altså bare 7 % høyere. Tar vi med de gamle verdensrekordene fra 80-tallet så er faktisk forskjellen mye mindre, så kroppsvekt blir mindre og mindre betydelig jo lenger opp man kommer.

 

Det genetiske er ENORMT viktig. Jeg er den klart sterkeste på gymmet, men er ikke i nærheten av 300 kg i mark allikevel. En ting er når målene er vanskelig å nå, noe annet er det når man strekker seg etter det umulige.

Endret av monsterhjerne
Lenke til kommentar

Hadde det vært snakk om 400 hadde jeg vært helt enig med deg.

 

Jeg er tilnærmet sikker på at 250 går opp i år. Det er en økning på under 5kg per måned. Selvfølgelig er de neste 50 kiloene vanskelige, men man må jo ha et amibisiøst mål å jobbe etter, noe annet er jo kjedelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva har rykk/snatch med markløft å gjøre?

Selv om du kan ramse opp elementer som enhver med tilgang til en datamaskin kan finne ut av så gjør det deg på ingen måter til en kunnskapskilde :lol:

 

Litt mindre dop til kaffen?

 

300kg er forøvrig langtifra umulig, gitt Akses fysiske forutsetninger er det ihvertfall ikke umulig.

Endret av Doofen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Verdensrekorden i rykk er på 247kg. Kanskje all dopet har gjort deg ute av stand til å gjøre mere undersøkelser før du slenger ut påstander.

 

300kg er forøvrig langtifra umulig, gitt Akses fysiske forutsetninger er det ihvertfall ikke umulig.

 

Hahahahaha! Nå dummer du deg ut. Dette kunne du ha søkt opp selv på 2 minutter. Verdensrekorden i rykk er på 214 kg. Den var på 216 kg før de gamle rekordene ble strøket. Tallet 247 kjenner ikke igjen fra noe sted. Er du full eller troller du?

 

Jeg var sterkest i klassen på barneskolen. Og jeg er sterkest på gymmet nå. Jeg anser meg selv som middels genetisk begavet hva styrke angår. Allikevel er jeg ikke i nærheten av 300 i mark selv om jeg har dopet meg litt, trent regelmessig i flere år, sovet bra og spist meg opp i vekt. Påstanden om at alle med middels talent klarer 300 kg i mark uten dop er helt bak mål. Virkeligheten vil innhente Akse en dag. Jeg har holdt på noen år lenger og har erfart det selv, derfor ga jeg mine innspill i tråden for å forhåpentligvis gi han en mer korrekt virkelighetsoppfatning.

Lenke til kommentar

Så fordi du har gitt opp, skal du dra alle sammen ned med deg? Lurt.

 

Jeg legger diskusjonen død. Hold deg til DST. Ser ut som du har fått deg opptil flere venner der.

 

Trente mange ganger i uken i flere år. Sov mye. Spiste nok til at fettprosenten var vesentlig høyere enn jeg likte. Har middels talent. På toppen av dette så er faktisk markløft min kanskje best øvelse. Dette var den situasjonen du beskrev som skulle føre til 300 kg i mark. Vel, det var FEIL. Jeg kom til 200, men 300 var fullstendig fuckings sjanseløst.

 

Jeg har sett det med egne øyne at det du sier er riv ruskende galt. Ta og se på de som trener på gymmet ditt fremfor alle de dopede genetiske freaksene på YouTube, først da ser du hva som er realiteten for middels begavede folk. Hvis du fortsatt skal krangle og ikke tar til deg informasjon så spørs det om jeg gidder mer. Det blir som å diskutere med religiøse.

Lenke til kommentar

Du brukte medisiner og kom bare til 200kg???

 

Hahahahahaha.....

 

Nei, jeg nådde 200 kg rent. Og så kom jeg videre med doping. Men fortsatt laaaaangt ifra 300 kg. Og igjen, jeg var den sterkeste gutten i klassen på barneskolen, og jeg er den sterkeste på gymmet nå. Det at du fortsatt ler illustrerer bare hvilke vrangforestillinger folk har om hva som er "bra" og "gjennomsnittlig". Null virkelighetskontakt.

Lenke til kommentar

Hvis det stoppet på 200 eller noe over, er det jo tydelig at du har gjort noe galt, evt. kroppen din ikke er 100%, spesielt hvis du har brukt doping.

 

Nope, kroppen min feiler det ikke noe. Det er din virkelighetsoppfatning og kunnskap som er feil og mangelfull. Snakkes om et år når du endelig forstår hva jeg mente.

 

 

Vi får snakkes når jeg nærmer meg 300 rent :)

 

Kommer aldri til å skje hvis du er middels talentfull, men good luck. Bortsett fra at vi alle selvfølgelig er rene nå som doping er forbudt. Ingen er dumme nok til å innrømme det under fullt navn, så da er det bare å si at man er ren og marker 300 selv om man ikke er det. Je suis naturelle.

Endret av monsterhjerne
Lenke til kommentar

Da har jeg brukt ignoreringsfunksjonen på deg Doofen bare så du vet det og ikke kaster bort tid på å svare meg i forum fra nå av. Du har skrevet så mye dumt at jeg ikke er interessert i hva du måtte mene om andre ting. Du er en klovn selv om du ikke er morsom.

Det øyeblikket jeg ba om kilder ignorerer du meg? Det er morsomt :)
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Her er video av en norsk styrkeløfter som er på landslaget. Han er langt ifra genetisk middelmådig, og i mine øyne er det ganske åpenbart at han han brukt mer enn bare kreatin. Allikevel er 300 kg i markløft maksløft for han. Men jaja, klart at alle med middels talent klarer dette uten doping. Helt klart jeg som er trollet ja! Lavt nivå på dette forumet her må jeg si.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...