Gå til innhold

Akse - strongmanlogg. Veien mot 300 i markløft og 120kg KV.


Akse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom brått over loggen igjen, og jeg er imponert over fremgangen du har hatt siden sist jeg var innom (for noen måneder siden)!

Skal du konkurrere? (Har ikke bladd tilbake, bare sett gjennom noen av filmene du har lagt ut)

Skal konkurrere i strongman til våren.

Har god fremgang for tiden, ja. De neste månedene blir spennende.

Endret av Akse
Lenke til kommentar

Jo høyere nivå du kommer på, jo saktere vil fremgangen være. Og 300 i mark for dopingfrie utøvere er kun mulig for den genetiske eliten. Vanlige folk trenger juice, og selv da er det dritvanskelig. Se på Klokov for eksempel som holder verdensklasse i vektløfting, 300 i mark er nesten maksløft for han. Så 300 i mark er "ambisiøst" for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Jo høyere nivå du kommer på, jo saktere vil fremgangen være. Og 300 i mark for dopingfrie utøvere er kun mulig for den genetiske eliten. Vanlige folk trenger juice, og selv da er det dritvanskelig. Se på Klokov for eksempel som holder verdensklasse i vektløfting, 300 i mark er nesten maksløft for han. Så 300 i mark er "ambisiøst" for å si det sånn.

Det er da ingenting galt i å ha ambisiøse mål :) Jeg ser absolutt for meg at 300 kan gå opp ila. 2-4 år, så lenge jeg opprettholder samme mentalitet og holder meg skadefri.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jo høyere nivå du kommer på, jo saktere vil fremgangen være. Og 300 i mark for dopingfrie utøvere er kun mulig for den genetiske eliten. Vanlige folk trenger juice, og selv da er det dritvanskelig. Se på Klokov for eksempel som holder verdensklasse i vektløfting, 300 i mark er nesten maksløft for han. Så 300 i mark er "ambisiøst" for å si det sånn.

Det er da ingenting galt i å ha ambisiøse mål :) Jeg ser absolutt for meg at 300 kan gå opp ila. 2-4 år, så lenge jeg opprettholder samme mentalitet og holder meg skadefri.

 

 

Du kan være så motivert og skadefri du vil, men det hjelper ikke så lenge du har mål som ligger utenfor de fysiske begrensningene. Det har jeg selv erfart og det vil nok du også gjøre om et år når du ser tilbake på hvor mye du har økt i styrke kontra hvor langt det er igjen. Så kan du videre se på hvor mye du økte året før til sammenligning.

 

Det går gjerne som følger: Første året øker man 50 kg i en øvelse, det neste året 25 kg, året etter 12 kg, året etter 6 kg, året etter 3 kg, året etter 2 kg... Da skjønner man at man har stagnert samtidig som man ser at man allikevel er 60 kg unna det styrkemålet man har satt seg. Hmm... Det er da folk begynner med anabole steroider :)

Endret av monsterhjerne
Lenke til kommentar

Foreslår at du holder deg unna denne tråden hvis den type analogier er alt du har å komme med. Du må gjerne sitte på den mentaliteten selv, men ikke spre det rundt på forumet her.

 

Rimelig sikker på at alle med average gener kan klare 300 i mark hvis de ofrer nok tid til trening. Men klart, svært få vil klare det, siden det er så mye arbeid.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Foreslår at du holder deg unna denne tråden hvis den type analogier er alt du har å komme med. Du må gjerne sitte på den mentaliteten selv, men ikke spre det rundt på forumet her.

 

Rimelig sikker på at alle med average gener kan klare 300 i mark hvis de ofrer nok tid til trening. Men klart, svært få vil klare det, siden det er så mye arbeid.

 

Du har tydeligvis mye å lære av meg. Under har du en video av Klokov som marker 300, som er nesten maksløft for han. Han tilhører verdenstoppen i styrkesport og er en del av den GENETISKE ELITEN. Jeg kan legge frem "bevis" for at han er dopet også, noe han selvfølgelig har vært i flere år. Og så sier du at alle med gjennomsnittlige gener kan klare dette. Det er åpenbart pisspreik. Med mindre du mener at en person med middels gener klarer 300 i mark hvis han øker kroppsvekten til 170 kg og doper seg heftig. Først da er det riktig.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...