Gå til innhold

Akse - strongmanlogg. Veien mot 300 i markløft og 120kg KV.


Akse

Anbefalte innlegg

En god stund siden siste oppdatering nå. Jeg er i en meget god treningsperiode nå, og planen er å konkurrere i første konkurranse over nyåret. Ryggen er bra, kroppen er bra, matinntaket er bra.

 

Har akkurat hatt en ukes deload etter 8-10 uker med mengde og tyngre belastning. Hadde blant annet rep-pr på 120 i benk i går. 5,5,3,3 etter et toppsett på 140kg. En fin 100kg i strikt militærpress noen dager før, og den nye sandsekken på 100kg var fortsatt lett å flytte.

 

Mye forskjellig mengdearbeid i markløften for at den skal bevege seg mot 300-tallet, og målet er å ta en fin 250 på trening før nyttår. Da vil 300 sitte fint innen neste år.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse

Går bra med treningen. Har kjørt 531 de siste 3 månedene, med kurante resultater. Har en senebetennelse i ene siden av ryggen nå, så har en midlertidig pause fra all ryggtrening. Forhåpentligvis går det snart over. Et par videoer fra benk og press her.

 

Ligger på 115kg på vekta, og synes det fungerer greit per nå. Ingen hastverk med å øke den. Det får skje over tid.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sterkt Jan Tore.

 

Er meget imponert - og ikke minst er det svært hyggelig å se en logg fra deg igjen :)

 

Spesielt imponert over pressen din :eek:

Det går vel litt i perioder hvor interessant det er å logge hver økt. Det er kjekt å ha noe å se tilbake på. Begynner å bli kruttsterk du også ser jeg - så jeg må henge i  :huh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det går vel litt i perioder hvor interessant det er å logge hver økt. Det er kjekt å ha noe å se tilbake på. Begynner å bli kruttsterk du også ser jeg - så jeg må henge i  :huh:

 

Haha! Du er meg en artig type du :)

 

Jeg pressa en 5`r på 62.5kg strict for noen uker siden - det var virkelig max.

Du er på et annet nivå.

 

Er viktig å innse at man faktisk er på et høyt nivå kamerat - mestre nå å nyte det.

Tror egentlig ikke du har noen problemer med det - bare sier det - :love: :love: :love: :love:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...