Gå til innhold

Akse - strongmanlogg. Veien mot 300 i markløft og 120kg KV.


Akse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rygg, biceps

 

Markløft

60kgx15

140kgx1

150kgx1

100kgx10x3

Pull-ups bw

10,10,8,6

Nedtrekk underhånd 59kg

12,10

Roing smal 59kg

9,8,10,8

Upside-down curls

30kg 8 25kg 10,9

 

Ez curls 30kg

10,8,7

 

Forholdsvis grei økt. Er fortsatt småforkjølet og føler ikke jeg har samme godformen som jeg ellers har, men jeg er fornøyd så lenge jeg kan trene.

Endret av Akse
Lenke til kommentar

Celltech gjør underverker ja ;)

Intern greie jeg ikke er invitert med på :( ?

Niet... :p Jeg som prøver å være morsom angående 10kg muskelmasse på 8 måneder. En fysisk umulighet selv med dop... Just sayiaiaiaian.... :p

 

Tar det som et kompliment Doof. 8kg muskelmasse på 9 måneder må vel kunne være realistisk? Vekta viser det, og jeg ser fortsatt konturene av ribbeina i speilet, så det er ikke spesielt mye fett jeg har lagt på meg.

Lenke til kommentar

"Here’s what it might look like according to Lyle’s yearly breakdown in terms of how much muscle can be gained realistically:

1st Year: 20-25lbs

2nd Year: 10-12lbs

3rd Year: 5-6lbs

4th Year: 2-3lbs

5th Year+: very little to any more muscle gained from here on out" http://greatist.com/fitness/the-beginners-guide-to-building-muscle/

 

Så tja, da ligger du isåfall godt foran skjema på hva som skal være mulig sett at genetikk/mat/hvile og trening er perfekt. Men jeg tipper et par av de 8kgene er fett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Here’s what it might look like according to Lyle’s yearly breakdown in terms of how much muscle can be gained realistically:

1st Year: 20-25lbs

2nd Year: 10-12lbs

3rd Year: 5-6lbs

4th Year: 2-3lbs

5th Year+: very little to any more muscle gained from here on out" http://greatist.com/...uilding-muscle/

 

Så tja, da ligger du isåfall godt foran skjema på hva som skal være mulig sett at genetikk/mat/hvile og trening er perfekt. Men jeg tipper et par av de 8kgene er fett.

 

Totalt har jeg jo lagt på meg 13kg, ikke 8.

Lenke til kommentar

 

 

Tar det som et kompliment Doof. 8kg muskelmasse på 9 måneder må vel kunne være realistisk? Vekta viser det, og jeg ser fortsatt konturene av ribbeina i speilet, så det er ikke spesielt mye fett jeg har lagt på meg.

Det er nok desverre ikke mulig. Disse typene vekter du har brukt er i beste fall misvisende med 20%. Delv da er det enda fysisk umulig å hente ut nesten 1kg muskelmasse i måneden. Selv om man er tenåring med hormonproduksjon på maks og alt dopet i verden samtidig...
Lenke til kommentar

Det er nok desverre ikke mulig. Disse typene vekter du har brukt er i beste fall misvisende med 20%. Delv da er det enda fysisk umulig å hente ut nesten 1kg muskelmasse i måneden. Selv om man er tenåring med hormonproduksjon på maks og alt dopet i verden samtidig...

 

Jeg har sett det skrevet mange steder at det er mulig det første året med styrketrening. Men i utgangspunktet spiller det jo ingen rolle, jeg vet at jeg har hatt god fremgang og det ser jeg også i speilet og på løftene mine :)

Endret av Akse
Lenke til kommentar

Om du heller SER gains enn å ha målt de, er det en viktigere målemåte ja ;)

 

Vektene som vi bruker skal i utgangspunktet være ganske nøyaktige, men jeg har ikke lest meg opp på sciencen bak dem. Leste forøvrig en tråd på bodybuilding.com nå, og tallene som Anewz kom med kan se riktige ut.

 

Jeg var jo skinny som bare det, og jo mindre muskler du har jo mer legger du jo på deg. I tillegg har vel genetikk noe og si også.

Lenke til kommentar

Eg bryr meg ikkje om kroppssamansetning. Einaste som betyr noko for meg er styrke og korleis eg ser ut i spegelen. Ser det bra nok ut så kan feittprosenten vere akkurat det den vil.

 

Framgang måler eg i størst grad gjennom styrke, samt bilete for å sjå forskjell.

 

Jeg er helt enig, men det er lett å henge seg opp i tall.

 

Aww hell no om jeg bruker så mye penger på det. Du har ikke tilfeldigvis peiling på hvor mye enn sånn inbody test koster hos div. sentre?

 

Tror det er 299/399 de fleste sentre tar.

Endret av Akse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...