Gå til innhold

Akse - strongmanlogg. Veien mot 300 i markløft og 120kg KV.


Akse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er vel rundt 97kg nå, fordelt på 193cm. På deff skal jeg holde meg lenger vekke fra failure for å ikke tappe ut glykogenlagrene helt(broscience fra tmw, det funket for dem dog). Planen er å deffe bort rundt 10kg fett for så å kjøre videre bulk på samme måte som før.

 

Har egentlig ikke noe behov for å være leanere, men det er vel greit å bli litt mer definert. Ligger rundt 15% bf nå.

Lenke til kommentar

Trur kanskje eg skal begynne å kjører det litt lengere frå failure, sidan eg deffar. Har tenkt å ligge på rundt 86kg sjølv, så måla er ganske like.

Men om du har 15% fett nå, og skal ned 10kg, du vil vell oppnå ein veldig lav fett%?

 

Vil nok ende opp ganske lavt ja, men det har egentlig ingenting å si, kommer til å legge på meg noe fett på neste bulk uansett. Jeg er fortsatt ganske langt i fra hvor jeg vil være, så det er bare å fortsette i samme spor. Jeg vet ikke hvordan bulkingen videre kommer til å gå, men langsiktig tror jeg godt over 100kg @ 10% fett er oppnåelig.

Lenke til kommentar

Rygg og bicep

 

Chins bw 10,7,7,7

Kabelroing, smal 68kg 10,9,8,8

1-arm rows 28kg 10,8

Smal nedtrekk 63,5kg 12,8,8

Hammercurls 20kg 6 18kg 6,7

Curls, stang 25kg 12,10,7

 

Bra økt med godt drag. Ikke mye tak i curlsa etter alle baseøvelsene, men sånn er det bare. Må bare anbefale smale nedtrekk, tar noe voldsomt på lats.

 

Lenke til kommentar

Drøy brystøkt i dag, følte meg veldig sterk.

 

Benkpress

100x5

90x8,7,6

Dips +16kg 12,10,8,7

Skulderpress 30kg 10,9,7,7

Skrå hantelpress 30kg 5 28kg 9

Tricep pushdown 28,5 12,12,10

Overhead tri. ext. 22,5kg 10,12,8

 

Var usikker på hvordan første settet i benk skulle gå, derav reaksjonen i videoen :) Det er for øvrig broren min som spotter og som kjører skulderpress ved siden av meg.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...