Gå til innhold

Fant man noen gang ut hvem denne Lou Bega var?

JoeDohn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

njeeei, jeg trur ikke det, altså...

noen som har sett den forferdelig grelle musikkvideoen til den forferdelig grelle "sangen" Chihuahua som mr. (tidligere gode gamle) DJ Bobo "synger"? HAN ER LOU BEGA! JEG SVERGER!

Skrevet
njeeei, jeg trur ikke det, altså...

noen som har sett den forferdelig grelle musikkvideoen til den forferdelig grelle "sangen" Chihuahua som mr. (tidligere gode gamle) DJ Bobo "synger"? HAN ER LOU BEGA! JEG SVERGER!

nei.. men den videoen er BAD! :woot: chiuwahahaa!!!! :roll:

Skrevet

Jay|-|eM: ja .. jeg er helt enig .. han har gjort det samme som michael jackson og forandret hudvarge .. og opperert litt i trynet .. og forandret stemmen .. og nasjonalitet .. og alderen har han fikset litt på også ..

Skrevet

bah, like som to dråper maling!

jeg står på saken min, er i hvert fall like elendig kvalitet på begge to, og den jacko-teorien til k-dog er jeg absolutt ikke uenig i...:yes:

Skrevet

"Like the Afro-Cuban and mambo music that inspires his music, Lou Bega is a hybrid, born and raised in Germany as the son of a Sicillian mother and Ugandan father."

Skrevet
"Like the Afro-Cuban and mambo music that inspires his music, Lou Bega is a hybrid, born and raised in Germany as the son of a Sicillian mother and Ugandan father."

og DER kom beviset! :D

(okaj, ser jeg meg rundt nå så ser jeg stoooore gule jorder...)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...