Gå til innhold

Dine mest awesome CoD øyeblikk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Post deres mest awesome CoD øyeblikk her.

Et av mine skjedde for ca 30min siden. Jeg og en venn joiner en domination på Carbon. Vi kom på forskjellige lag så da tenkte vi at vi skulle booste en MOAB for å trolle. Etter vennen min hadde fått MOABen begynte han å spill sykt bra, og fikk en MOAB til uten å booste. Once in a lifetime?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

Må vel være da jeg fikk 2 nukes i mw2 på en match med domination. Endte vel noe som 70 kills og 2 deaths. Og dette var uten å booste ;)

Skrevet (endret)

Når jeg avinstallerte COD og installerte Bf3!

Kunne ikke sakt det bedre selv:)

Cod er en lekeplass der man løper rundt med flagg og leker mens bf er et bedre krig spill:)

Endret av Christoffero89
Skrevet

Er vel de gangene jeg har fått MOAB uten å være klar over at jeg har gjort det såpass bra.

Og... Da jeg instalerte MW3 og sluttet med B-marathon-F3

• Liker 2
Skrevet

Kjøpte i går xbox med mw3.

+ survival mode og missions

- elendig online. Trenge brett der utviklerne har satt inn mest mulig for å ligne en labyrint

- bare kaos i online. Fikk ingen krigfølelse

Ikke verdt pengene....

Skrevet

Hehe, er vel like greit å stenge denne tråden først som sist? Er alt for mange BF3 fanboys for at denne tråden får bli i fred.

Synes forøvrig Riot Shield Man klippene på tuben er ganske kule jeg da.

Skrevet

Sånn helt ærlig så er ikke jeg Bf3 fanboy. Jeg siktet heller til Mw3 der, som jeg misliker sterkt. Mw2 hadde jeg det konge i, jeg synes mw2 var grisefett. Elsket kartene og hadde maaaange timer moro med venner både private og public.

Det var stygt av meg å dra Bf3 inn i tråden, så det fyrte opp til fanboyisme. Ikke nok med det, jeg skrev feil også som TheNarsissist nevnte.

Ontopic:

Jeg skulle vise en kompis hvor lett det var å knive i spillet og da hadde jeg 10 knivekills på første forsøk. Det var rimelig flaks og jævlig moro.

Skrevet

Hehe, er vel like greit å stenge denne tråden først som sist? Er alt for mange BF3 fanboys for at denne tråden får bli i fred.

Der har du en av grunnene til at jeg ikke liker COD, riot shields ødelegger, hvem ville løpt rundt med det på slagmarken i virkeligheten?

Skrevet

Der har du en av grunnene til at jeg ikke liker COD, riot shields ødelegger, hvem ville løpt rundt med det på slagmarken i virkeligheten?

Hehe, er du en av dem som synes det er feil å bruke RPG mot folk også du da kanskje?

Det mest hysterisk morsomme jeg vet om er folk som skriver eller skriker i spillet at folk spiller "feil"...hehe. Ikke gjør ditt, ikke gjør datt for det er "feil". RPG skal brukes på kjøretøy og ikke folk...osv...hehe HYSTERISKT!!! laugh.gif

Ikke camp for det er "feil" og så taper dem og klikker enda mer i vinkel...happy times hver gang.

Skrevet

Derfor spiller jeg på servere med en del regler :)

Rpg, eller rakett prosjektiler etter min mening skal brukes mot kjøretøy, luftfartøy eller bygninger. Mortar brukes for å gi dekningsild i ett område.

Skrevet

Hold bf3 ute, denne tråden er ikke for MW3 men for cod spill generellt. Skjønner ikke hvorfor folk skal sammenligne mw med bf serien hele tiden, de er jo en helt forskjellig spillopplevelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...