Gå til innhold

Kamptråd - Manchester City vs Manchester United (FA-cupen)


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå gjetter jeg vilt, men med nøytral så regner jeg med at han mener at han DRITER i hvem som vinner, så lenge kampen er god.

 

Godt å se at det er noen som skjønner iallefall, begynte å lure på om jeg hadde gått ut på dato.

 

Bare litt rart å kalle seg nøytral, nå en i posten før forklarer hvem en hater mest av de to.

 

Men ok. Du har helt sikkert rett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå gjetter jeg vilt, men med nøytral så regner jeg med at han mener at han DRITER i hvem som vinner, så lenge kampen er god.

 

Godt å se at det er noen som skjønner iallefall, begynte å lure på om jeg hadde gått ut på dato.

 

Bare litt rart å kalle seg nøytral, nå en i posten før forklarer hvem en hater mest av de to.

 

Men ok. Du har helt sikkert rett.

 

Jeg skrev hvem jeg pleier å mislike mest, forøvrig er jeg av en såpass "gammel skole" at jeg håper på et så rettferdig resultat som mulig, og selvfølgelig så mye underholdning som mulig.

 

Dette er en cup-kamp, hvem som vinner kamper mitt lag ikke deltar i bryr jeg meg overhodet ikke noe om, så lenge det er "rettferdig".

 

Hadde det vært PL derimot hadde jeg jo selvfølgelig håpet på enten 3 poeng til Man City eller uavgjort for et best mulig utgangspunkt for laget mitt, da hadde jeg ikke vært nøytral, i denne kampen er jeg dog det.

 

Og Man City er fortsatt en forbanna kjøpeklubb som jeg respekterer mindre enn Manchester United som har skaffet mye av sine egne penger, det er dog spillere hos begge klubber jeg ikke tåler trynene til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...