Gå til innhold

Nyttårssalg bærbar pc


Smarry

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er det noen som har kommet over gode tilbud på bærbar pc nå når vi er i gang med nyttårssalget?

Jeg må ha ny bærbar relativt kjapt, og har et budsjett på 5000kr (gjør ingenting om den koster mindre. Kan også strekke meg et par hundrelapper over budsjettet) Jeg er helt blank når det kommer til pc-er, så håper på litt hjelp her inne.

Har forstått det slik at ASUS er gode maskiner. Har et par krav til ny pc: God lagringsplass og muligheten til å spille noen av de nyeste spillene på markedet, dersom det er mulig.

Så kjør på med forslag, argumenter for og i mot osv.

 

En ting til: Jeg sitter og ser i tilbudsavisa til Euronics der de selger en ASUS X53TA(SX190V), men når jeg søker etter denne i prisguiden, kommer det opp at den er utgått?? Vil det si at Euronics faktisk kjører kampanjer som er gått ut av markedet, eller er jeg helt på bærtur?

Endret av Smarry
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Er det noen som har kommet over gode tilbud på bærbar pc nå når vi er i gang med nyttårssalget?

Jeg må ha ny bærbar relativt kjapt, og har et budsjett på 5000kr (gjør ingenting om den koster mindre. Kan også strekke meg et par hundrelapper over budsjettet) Jeg er helt blank når det kommer til pc-er, så håper på litt hjelp her inne.

Har forstått det slik at ASUS er gode maskiner. Har et par krav til ny pc: God lagringsplass og muligheten til å spille noen av de nyeste spillene på markedet, dersom det er mulig.

Så kjør på med forslag, argumenter for og i mot osv.

 

En ting til: Jeg sitter og ser i tilbudsavisa til Euronics der de selger en ASUS X53TA(SX190V), men når jeg søker etter denne i prisguiden, kommer det opp at den er utgått?? Vil det si at Euronics faktisk kjører kampanjer som er gått ut av markedet, eller er jeg helt på bærtur?

Hei

Tror den er bare litt forskjell på navn, men hardware ser ut til å være samme som denne.

Tror heller ikke det er noe godt kjøp.

Lenke til kommentar

Hvis du skal spille på bærbar er det en hovedregel: godt skjermkort. Alt det andre er "irrelevant" hvis du ikke har et godt skjermkort til laptopen. Til 5000,- blir det heller magert når det gjelder bærbar spilling, sikt på en PC med i5-prosessor og et GT540-skjermkort. Hva slags skjermstørrelse er du ute etter?

Lenke til kommentar

Jeg ville heller her sagt sats på lav oppløsning.

 

ASUS X53SC-SX496V på http://www.netonnet.no/art/data/laptop/laptop-15---16-tom/asus-x53sc-sx496v/162108.3003/ er jo ikke dårlig kjøp, men oppløsningen og skjermkortet er nok desverre forventet i den prisklassen. Man kunne håpet på Nvidia GT 540 mobile og 1400x900 oppløsning men det blir nok vanskelig til 5000 kr.

 

Harddisken er nok brukbar, men tviler på man får hybridharddisk til den prisen der.

 

Kan være enig i at skjermkortet er viktigere en prosessoren, men det er nok ofte slik at gode tilbud er som regel det folk ikke kjøper, så jeg syns maskinen over gir mye for pengene i dag.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...