Gå til innhold

PL: 02.01.2012 Fulham v Arsenal, Craven Cottage


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, man skal ikke være fornøyd med 5/6. plass. Aldri i verden.

 

Dere har jo vært fornøyd med 3. og 4. tidligere, er jo ikke store forskjellen. Med den stallen dere har idag ville 5. ikke vært så dårlig i grunn.

 

( ;) )

Dere må jo skjønne at for en spurs supporter er jo 5 plass kjempe stort :)

 

Nå må vi bare handle før 22 jan. For dette er langt ifra godt nok. Problemet er at jeg er blitt vandt med det etter 5-6 strake sesonger med samme leksen. Kan dog kun huske en eller kanskje to dårligere andre omganger, Newcastle 4-4 og Spurs 3-2. ÆSJ. Wenger må dog ta mye av støyten. Latterlige bytter som Torstein sier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde det vært Almunia i mål idag, tror jeg han hadde blitt pekt ut som syndebukk. Szczesny var på bærtur flere ganger idag, deriblant på 1-1 målet.

Tabbekvota av Szczeny er betraktelig større enn Almunia sin var.

Helt klart, bare påpeker det. Szczesny har blitt litt for mye opphauset synes jeg, men klart han er en kommende verdensklassekeeper.

 

Generelt tror jeg det er en uting å peke på syndebukker så ofte som man gjør. Selv om jeg ikke kommer unna det selv heller.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Jeg gidder snart ikke mer. Wenger er helt sinnsyk på å fostre og finne talenter, men det er snart på tide at han drar strake veien til helvete. Flaut å se en person sippe over dommeren, etter å ha byttet inn Squillaci og utelatt Oxlade fra benken. Ærlig talt; mannen er en idiot.

 

Skal forsåvidt nevnes at det er få mennesker som gjør meg såpass hatefull som Øyvind Alsaker. Er det for mye å forvente fra den semiskallete Liverpool-supporteren at han ikke ødelegger kamper med den helvetes mumlingen og anti Arsenal-propagandaen hans? For en soper.

Lenke til kommentar

Elendige taktiske vurderinger i går. Vi leder fortjent 1-0 til pause, men kollapser helt i andre omgang. Lurer på hva som ble sagt i pausen, for alt press, all vilje og all samhandling ble borte i andre omgang. Ikke enig i hele uttaket av benken og derfor heller ikke enig i noen av byttene.

 

Uansett hvor dårlig jeg syns det Wenger og Rice gjør i pausen og andre omgang, kan man ikke gå bort fra det faktum at spillerne burde få en kraftig smekk. Vi har nå en forholdsvis rutinert gjeng med spillere, og det er å forvente at noen av de tar tak i en kamp som dette.

 

Det eneste gode som kom ut av denne kampen var at jeg ble nødt til å kjøpe meg nytt tastatur.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, man skal ikke være fornøyd med 5/6. plass. Aldri i verden.

 

Det største problemet med en slik plassering er at det kommer en mass exodus til sommeren. RvP og Walcott forsvinner i hvertfall. Så er det en ganske stor sjanse for at Vermaelen også drar. Wilshere og Ramsey vil dermed også stille seg et spørsmål eller to.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...