Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når jenter begynner å danse tett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jenter grinder på deg er det jo utrolig lett å "danse"; bare hold rundt dem og press dem enda hardere mot kroppen din. Beveg hoftene i takt med rytmen hennes og snu henne i blant slik at hun står med ryggen (rumpa) mot deg mens du har hendene dine på innsiden av låret hennes og presser hun mot deg. Litt vanskelig å forklare, men du skjønner vel..

 

Sliter du med dansinga nå kommer du til å ha det hardt når du står der uten noen jente! Det er dog ikke verre enn å trene inn litt rytme i kroppen. Tango og samba anbefales sterkt for å få inn god rytme som kan lett anvendes på dansegulvet :thumbup:

Lenke til kommentar

Virker som om de hadde det gøy og tullet med deg. Det hadde kanskje hjulpet å kunne danse litt uten å være full, slik at det ikke blir sånn klein dans som du beskrev. Dette vet jenter å "utnytte" og sjekker hvordan du takler presset.

 

Ellers så ville bare damene ha deg(gruppesex).

 

Ja, jeg prøver å kutte ned på drikkinga og ha det moro uten. Det kommer litt etter litt. Hvordan skal man takle presset, mener du? Skal jeg vise entusiasme, eller en annen sinnstilstand?

 

I virkeligheten føler jeg ikke stort verken fra eller til. Grunnen til at jeg i det hele tatt går ut på byen, er for å ha noe felles med andre mennesker og passe inn. Jeg har ikke så mye innebygd. Jeg tar meg gjennom hverdagen ved å "spille" sinnstilstander og følelser. Fake it 'til you make it, er mottoet jeg lever etter.

 

Når jenter grinder på deg er det jo utrolig lett å "danse"; bare hold rundt dem og press dem enda hardere mot kroppen din. Beveg hoftene i takt med rytmen hennes og snu henne i blant slik at hun står med ryggen (rumpa) mot deg mens du har hendene dine på innsiden av låret hennes og presser hun mot deg. Litt vanskelig å forklare, men du skjønner vel..

 

Sliter du med dansinga nå kommer du til å ha det hardt når du står der uten noen jente! Det er dog ikke verre enn å trene inn litt rytme i kroppen. Tango og samba anbefales sterkt for å få inn god rytme som kan lett anvendes på dansegulvet :thumbup:

 

Jeg skjønner hva du mener, bortsett fra det med å snu jenta. Hvis jeg prøver å flytte henne, er det ikke da en stor risiko for at hun går på snørra?

 

Rytmen kommer som regel til slutt. Jeg må bare varme opp litt og komme i riktig humør. Den sitter alltid hvis jeg har drukket mye, men jeg prøver som sagt å kutte litt ned på det. Derfor foretrekker jeg å innta dansegulvet når det allerede er stappfullt, for da er det ingen som legger merke til om jeg er i utakt i begynnelsen.

 

Postet av anonym: 907ff821e3511d9807058c4667ac2a33

Lenke til kommentar

Slik som du beskriver det fikk jeg og litt feelingen av at noen "lekte" litt med deg. Hvis ikke høres det jo ut som du har et slags drag. Det vet du best selv.

 

Når det gjelder dansingen så er det ikke lett å vite hva man skal si.

Først og fremst så kjenner jeg følelsen av å stå litt for edru på et dansegulv og ikke føle seg helt tilpass. Jeg er selv mer enn gjennomsnittlig glad i å danse, men blir jeg trukket ut på dansegulvet for tidlig på en fest førler jeg med stiv, utilpass og føler at det synes, noe som igjen gir meg enda dårligere feeling. Som du sier, man føler seg dum, kanskje selv om alle andre har det gøy og ikke legger merke til det. Det er ille å si det i en alder av 32 år, men jeg ville drukket mer.

 

Når det gjelder hva mn gjør kommer det an på situasjonen. Jeg har alltid vært redd for å tøyestrikken for langt, så jeg blir aldri mer intim enn jenten allerede har vært. Dvs at selv om hun danser opp etter foten sin så ser jeg ikke på det som en invitasjon til å legge hende på baken hennes og trekke henne intil, det får hun gjøre først. Så det er punkt 1.

Det andre kan være å ta hendene hennee og "danse" litt mer. Du kan da snurre henne og få litt avstand, trekke henne inntil igjen med ryggen hennes mot deg og holde på litt der. Dette kommer selvsagt an på musikktypen. Snurringen og svingingen gir deg også litt pauser fra å skulle finne på lure dansemoves, står du og gjør ballen hele kvelden tror folk du er rar. MEN! Alt med måte, det er ingen som vil bli snurret rundt som en filledukke og sjangle svimmel av dansegulvet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Å drikke mer er ikke løsningen form meg. Jeg har pleid å gjøre det før og jeg har kommet fram til at det ikke er noe særlig bra. En ting er at det er surt å bruke mye penger og ha hodepine dagen etterpå. Enda viktigere er det at jeg har lettere for å si og gjøre ting jeg ellers ikke ville gjort, og lettere for å glemme. Når jeg hilser på folk, så vil jeg ikke at fyll og fanteri skal være bakgrunnen for bekjentskapet vårt. Det er greit å drikke litt øl av og til, men ikke så overdrevent mye. Jeg må bare prøve å lære meg å danse og ha det moro uten å drikke.

 

Når det gjelder dansen, så er det ikke akkurat en type selskapsdans vi driver med. Jeg har ikke vært på noen nattklubber i andre byer, så jeg vet ikke om det er noen forskjell, men "dans" er kanskje et dårlig ord her. Det er mest slik at folk hopper og slenger armene i lufta til Rihanna og Eminem og andre popartister. Det er bare slik musikk som spilles. Jeg kan ikke så mye om dans, men jeg kan litt om fysikk. Å gi noen en impuls i et forsøk på å svinge eller snurre dem mens de hopper slik, vil nok gå særdeles dårlig.

 

Postet av anonym: 907ff821e3511d9807058c4667ac2a33

Lenke til kommentar

Det er nok ikke selskapsdans jeg snakker om, men jeg ser jo den at det ikke er all musikk det passer til.

Men ikke snurre rundt heller, bare ta tak i hendene og føre/rotere henne slik at hun kommer inn mot deg andre veien. Det gir litt variasjon.

 

Men det er klart, det er 10+ år mellom oss, så er nok en og annen ting som er ulikt i de miljøene man vanker i.

 

Ellers så misforstod jeg spørsmålet ditt litt. Jeg trodde du lurte på hvordan du skulle føle deg mer vel på dansegulvet, ikke hvordan du skal stifte langvarige bekjentskap.

Det finnes en middelvei mellom grøftefyll og morofyll, men det er ikke alltid like lett (for alle) å blanasere på denne.

 

Ville det ha noe for seg å øve hjemme?

Lenke til kommentar

Nei, jeg lurer ikke på bekjentskap. Det var bare en liten digresjon. Det jeg lurer på, er hva som er forventet at man gjør når jenter begynner å danse med en. Altså, hva man skal gjøre for ikke å se ut som en tulling der man står. Man vil jo virke som spennende type for damene. Og når de begynner å leke med en, som du sier, hvordan skal man svare da?

 

Jeg kommer nok ikke til å øve hjemme, men som nevnt går jeg på vg3 i år, så det er nok av fester å danse på.

 

Takk for svar.

 

Postet av anonym: 907ff821e3511d9807058c4667ac2a33

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...