Gå til innhold

Ekstra liten minnepinne fra Kingston


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en transcend jetflash t3 8Gb. legg to sånne ved siden av hverandre og de tar opp like mye plass som en SD-brikke. Definitivt smått men passer kanskje bedre i lommeboka enn i en laptop siden de stikker litt for langt ut. Bra hastighet på les og skriv også(har ikke testet IOPS).

 

Kjøpte en knøttliten sak hos teknikmagasinet(zap nanodrive). En sånn som stikker ca 4-5mm ut fra usb-porten. Fin å ha stående i laptopen permanent men treeeg. Fylte den med bilder en gang og det tok en liten evighet. :(

 

 

Forøvrig har tomshardware mange fine charts med tester og målinger. Denne er feks et fint hjelpemiddel for innkjøp av din neste minnepinne: http://www.tomshardware.com/charts/usb-thumb-drive-charts/benchmarks,109.html

Lenke til kommentar

Det kan lønne seg å zippe ned småfiler før man lagrer de på minnepinnen.

Men det avhenger selvsagt av om man skal hente de enkeltvis eller ikke etterpå.

Nytter ikke for drivere du skal installere under windows oppstart, eller om du skal ha den bootbar med tilgang fra andre programmer :p

Jeg zipper /rar'er også alltid mapper av småfiler før jeg skriver de til minnepenn, og avhengig av maskinen og humøret ser jeg an om jeg kopierer arkivet over før jeg pakker det ut eller pakker ut direkte fra minnepennen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...