Gå til innhold

XFX Radeon HD 6970


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal få kjøpt XFX HD readon 6970 kortet ifra en på skolen! medfølger 8 pins kabel men trenger 2 kabler så går det bar med bare den 8 pins kabelen? for og drive skjermkortet?

 

Glemte og si at de 4 pins som er 8pins også som er koblet på hovedkortet for og drive vifte til cpu eller strøm til cpu er en ATX12V/EPS kabel og

EPS12V - 8 Pin CPU Connector in once

Endret av fsx v1.1
Lenke til kommentar

Greit takk :) jeg skal vudere intel

Skal prøve og spare penger så blir det enten intel elle AMD

i3-2100 + GA-Z68X-UD3H og oppgrader etter sommerferien etter å ha tjent noen lapper på sommerjobb.

 

Skal få kjøpt XFX HD readon 6970 kortet ifra en på skolen! medfølger 8 pins kabel men trenger 2 kabler så går det bar med bare den 8 pins kabelen? for og drive skjermkortet?

 

Glemte og si at de 4 pins som er 8pins også som er koblet på hovedkortet for og drive vifte til cpu eller strøm til cpu er en ATX12V/EPS kabel og

EPS12V - 8 Pin CPU Connector in once

Hva du enn gjør, ikke bland CPU/EPS 12V med PCIe 12V-kabler. Disse har totalt forskjellig pinout og vil drepe maskinvaren din fort som svint.

 

For å drive et 6970 må du ha 1x PCIe 8/6+2-pin og 1x PCIe 6/6+2-pin.

Lenke til kommentar

vil denne PSU funke? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=591222 greit?

Lett, en Silver Power SS750W/Seasonic M12D 750W/XFX XXX Pro 750W vil dra 2x 6970 overklokket til himmels sammen med en AMD FX-8150 @ 4.5GHz uten problemer. Du skal anstrenge deg hardt for å overbelaste den, når spenningsreguleringen og rippelen er rimelig god i tillegg er det et røverkjøp.

Lenke til kommentar

vil denne PSU funke? http://www.komplett....aspx?sku=591222 greit?

Lett, en Silver Power SS750W/Seasonic M12D 750W/XFX XXX Pro 750W vil dra 2x 6970 overklokket til himmels sammen med en AMD FX-8150 @ 4.5GHz uten problemer. Du skal anstrenge deg hardt for å overbelaste den, når spenningsreguleringen og rippelen er rimelig god i tillegg er det et røverkjøp.

wub.gif da blir det den PSU :) får den innen 13 dager :S

 

er ikke det best med en 8 core CPU ifra AMD??

Endret av fsx v1.1
Lenke til kommentar

AMD Phenom II X6 1075T + HD 6970 vil fint takle BF3 på "High" ja. Minimum fps vil sannsynligvis ligge på rundt 60 fps. Ikke at en CPU-overklokk vil hjelpe så voldsomt på ytelsen i BF3.

 

Overså totalt 640 kr-grensa di, sorry. XFX Core 550W er den beste PSUen du kan få da.

 

så da er det et godt valg? har tatt meg i nakken og låner endå mere penger så da låner jeg 1000kr så da blir det enten xfx eller noe annet! en den CPU jeg har nå? den er overclocket da, kan jeg kjøre bf3 på high på over 40fps? til jeg får oppgradert

 

 

Tjener 100kr i uka så dette vil ta LANG tid før jeg får oppgradert skikkelig!

Endret av fsx v1.1
Lenke til kommentar

AMD Phenom II X6 1075T + HD 6970 vil fint takle BF3 på "High" ja. Minimum fps vil sannsynligvis ligge på rundt 60 fps. Ikke at en CPU-overklokk vil hjelpe så voldsomt på ytelsen i BF3.

 

Overså totalt 640 kr-grensa di, sorry. XFX Core 550W er den beste PSUen du kan få da.

 

så da er det et godt valg? har tatt meg i nakken og låner endå mere penger så da låner jeg 1000kr så da blir det enten xfx eller noe annet! en den CPU jeg har nå? den er overclocket da, kan jeg kjøre bf3 på high på over 40fps? til jeg får oppgradert

 

 

Tjener 100kr i uka så dette vil ta LANG tid før jeg får oppgradert skikkelig!

Hvilken CPU har du nå?

Med mindre du har en Core 2 Quad, Phenom II X3 @3.0GHz, i3-540 eller bedre vil du få et visst problem med å kjøre BF3 på høy fps.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...