Gå til innhold

Samsung vil lansere super-nettbrett før iPad 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med 11.6 tommer er litt av sjarmen med nettbrett borte.Da kan jeg like greit kjøpe en Macbook Air (eventuelt ultrabook), som tar tilnærmet like stor plass og som er en fullverdig datamaskin.

 

"Ifølge BGRs kilde vil nettbrettet nesten ikke være større enn dagens Galaxy Tab 10.1, selv om skjermen er over én tomme større. Grunnen skal være en tynnere ramme rundt skjermen."

Lenke til kommentar

internt? Tenker du da "under en luke" eller et slot i siden som Galaxy 7.7" har?

Ja. Forsto det slik at en måtte koble til en ekstern plugg for å legge til minnekort på enkelte Galaxy Tab-modeller. Plassering f. eks. like ved SIM-kortet som Samsung Galaxy II hadde vært ideelt. Hvis dette brettet får en slik funksjon skal jeg vurdere det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

internt? Tenker du da "under en luke" eller et slot i siden som Galaxy 7.7" har?

Ja. Forsto det slik at en måtte koble til en ekstern plugg for å legge til minnekort på enkelte Galaxy Tab-modeller. Plassering f. eks. like ved SIM-kortet som Samsung Galaxy II hadde vært ideelt. Hvis dette brettet får en slik funksjon skal jeg vurdere det.

 

Galaxy ab 10.1 og 8.9 mangler minnekortspor. 7.0 Plus og 7.7 har microSDHC spor

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...