Gå til innhold

Aion gir slipp på månedsavgiften (PC)


Anbefalte innlegg

Så istedet for å betale litt hver måned for å spille, kan jeg nå betale mer hver måned for å spille spille riktig.Alle F2P MMOs ender opp med en betalingsløsning, trikset er bare å få folk til å tro at dette er billigere.
Tja. Lineage 2 (også fra NCSoft) gikk nylig F2P. For min del betyr det at jeg kan spille på akkurat samme måte som før, uten å betale noe som helst.
Hvor lenge er det til det blir satt opp en webshop som gir deg store fordeler?

 

Jeg har ingen krystallkule, og kan ikke se inn i fremtiden. Jeg forholder meg til det jeg får akkurat nå, og de har ikke nevnt noe om salg av gjenstander som gir store fordeler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aion er ekstremt oppskrytt! Klaustrofobiske miljøer uten mulighet til ordentlig utforskning er ikke gøy! Ta en titt på kartene over områdene i Aion, så vil du forstå hva jeg mener: http://aion.mmosite.com/guide/map.shtmlSmale ganger som leder til et litt mer åpent område er ikke det jeg forbinder med et vellaget MMO. Det eneste som er virkelig tilfredsstillende i Aion er animasjonen og grafikken, men det holder ikke i lengden. Hele WoW-guilden jeg var i før gikk over til Aion når det var nytt, men gikk tilbake til WoW etter et par måneder. Det var for mye grinding og for lite å utforske.

 

Jeg regner med du kun har spillt Wow , for det står ingen plass at når wow har full verden skal alle andre MMO ha det og,

 

Visst de skulle lage spillet i full verden ville spillet blitt ustabilt , Du har tydeligvis ikke peiling på Asia sin spilleindustri

Lenke til kommentar

Aion er ekstremt oppskrytt! Klaustrofobiske miljøer uten mulighet til ordentlig utforskning er ikke gøy! Ta en titt på kartene over områdene i Aion, så vil du forstå hva jeg mener: http://aion.mmosite.com/guide/map.shtml

 

Smale ganger som leder til et litt mer åpent område er ikke det jeg forbinder med et vellaget MMO. Det eneste som er virkelig tilfredsstillende i Aion er animasjonen og grafikken, men det holder ikke i lengden. Hele WoW-guilden jeg var i før gikk over til Aion når det var nytt, men gikk tilbake til WoW etter et par måneder. Det var for mye grinding og for lite å utforske.

+ Grinding er nesten ikke lenger.

Alt har blitt mye bedre og forbedret.

Anbefalter å test det ut!

Lenke til kommentar
Jeg regner med du kun har spillt Wow , for det står ingen plass at når wow har full verden skal alle andre MMO ha det og,

 

Visst de skulle lage spillet i full verden ville spillet blitt ustabilt , Du har tydeligvis ikke peiling på Asia sin spilleindustri

Det er på intet måte eit krav for manga, men det er også veldig mange som ønsker nettopp store og frie områder å slå seg løs i. :)

 

Mulighet for utforskelse er i spilldesign også ganske fundamental. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

*gleder seg*

Kan ikke akkurat si at ting kan bli verre enn dem allerede er fra NCwest.

 

Vet mange har bekymringer over Pay To win og slikt skal dukke opp i cash shop, men så langt har Gameforge sagt at det er kun item Remodels som blir solgt, slik NCshop butikken allerede er.

 

Jeg gleder meg til nye folk kommer på servern vår :p

Lenke til kommentar

Er ikke lenge siden jeg testet Aion i en måned (ble vel 2 uker). Kom til lvl 27 (mener jeg) og ble kjent med en svenske og en brite som hjalp meg med å få gode items. Jeg gikk derimot GRISELEI, akkurat som første gang jeg spilte det. Det spillet mangler er garantert spillere og instancer. Utrolig kjedelig å lvle og utrolig vanskelig å finne grupper til gruppe quest osv.

 

Kommer kanskje, KANSKJe til å gi det en tredje sjanse, men vet ikke helt om spillet fortjener det. Ting skulle visst bli bedre etter den nye patchen nå, men vet ikke jeg.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Noen som spiller Aion? Aion er blitt Free To Play til informasjon. smiley.gif

 

Spilleren min heter Illashan, han er av rasen Asmodean på serveren: Telemachus.

 

Her er et forum jeg har startet for norske Aion spillere. Ta en titt da vell og snakk generelt om Aion. :)

 

Her er linken til forumet: http://aion.forum.st/

Forumet er godt utviklet og er under stadig utvikling.

 

Jeg er med i en hel norsk guild som heter Eventyrguttan.

Vi trenger flere Norske Aion spillere!

Vi prater som regel over skype. Og hvis skype ikke er noe for deg,

så prat i guild chatten da vel!

Vi er en grei og hjelpsom guild, så ikke nøl med å joine.

 

Ses i Aion! azn.gif

 

~A-Stereo~

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...