Gå til innhold

Ny samsung 5 serie ultrabook!


shiznit87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan godt stemme, nå viker det primært som det er prosessoren som virker varm, ligger på 45-50 grader på tilnærmet idle, 50-60 under blandet bruk og 60-70 under load. Harddisken ligger på ca 36 grader for det meste men kan jo være kombinasjonen av begge som lager varme. Hvilke temperaturer har du ellers Kimma16?

 

EDIT: Har inntrykk at det er litt ekstra når jeg lader også,er gjerne med på totaloppvarmingen den og.

Endret av Zeorsd
Lenke til kommentar

står på komplett.no sin utvidet info at det er 1x4gb ram. står i testen at 4gb er på hovedkort og en slot ledig. så ja bare kjøpe en 4gb til.

Fikk svar fra Samsung,så nu er minne bestilt.

her er svaret:

I NP530U3B-en din finnes det 2 minnes-plasser, hvorav 1 allerede er i bruk av 4GB-minnet som fulgte med PC-en. Det finnes alltså ekspansjonsmuligheter for en til minnebrikke av typen SODIMM.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ganske tullete test vil jeg si, rart å trekke for mangel på SSD når det finnes på hakket dyrere variant av samme PC, som fortsatt er blant de aller billigste ultrabookene. Kanskje er den hakket større enn enkelte av konkurrentene som Toshiba sin ultrabook, Men å kalle den tjukk og tung blir rart.

 

Kan noen forresten tipse meg om hvordan man åpner opp for å sette i mer ram? Sliter litt, selv jeg fjerner skruen rikker lokket seg ikke...

Lenke til kommentar

Ganske tullete test vil jeg si, rart å trekke for mangel på SSD når det finnes på hakket dyrere variant av samme PC, som fortsatt er blant de aller billigste ultrabookene. Kanskje er den hakket større enn enkelte av konkurrentene som Toshiba sin ultrabook, Men å kalle den tjukk og tung blir rart.

 

Kan noen forresten tipse meg om hvordan man åpner opp for å sette i mer ram? Sliter litt, selv jeg fjerner skruen rikker lokket seg ikke...

Ja,hadde vært greitt at vite,skal sette inn mere ram i morgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...