Gå til innhold

Ny samsung 5 serie ultrabook!


shiznit87

Anbefalte innlegg

Dette er sinnsykt irriterende. Starter jeg pc'n uten lader i, får jeg full styrke. Putter jeg inn lader, får jeg også full styrke. Det som derimot skjer hver gang jeg tar ut lader er at jeg får dårlig lysstyrke, og må enten starte pc på nytt eller ha i lader for å ha full lysstyrke.

 

Redd det er andre feil med pc'n her også. Samsung software manager får jeg ikke til å fungere. Videre så lastet jeg ned steam for å spille football manager. Spillet er kjøpt og innstalert. Jeg trykker play, men får bare beskjeden "failed to start game (application already running)". Dette uten å ha kommet inn på spillet i det hele tatt. Redd det kan være noe av drivere eller noe som mangler her. Kan det være tilfelle og evt hvordan sjekker jeg det? Ved oppstart skjer det heller ingenting når jeg trykker F2 for å komme til oppsettet.

 

Ellers er pc'n meget kjapp og fin til nettsurfing, men er da meget irriterende med de nevnte tingene over. Har brukt google mye for å finne ut av ting uten å komme noen vei. Ikke lyst å mase her, men ser ikke noen utvei.

det med steam er at prossesen er oppe, bare bruk task mngr og steng prossesen, fungerer for meg.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...