Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ingen lag i TL som har opplevd like mye motgang som Start. Fy flate så frustrerende det er å følge det drittlaget.

Heia Viking.

• Liker 1
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Heia Viking.

Fult fortjent når man får Kjartan Salvesen til å lage suppotersangen. Fysjom.

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

FY FAEN så flau jeg er av LSK nå. Fy faen.

Skrevet

Tar fullstendig av på Color Line stadion i dag. Hattrick for Hamed Allah etter å ha krangla seg til å få score det første på straffe, og resultatet ender til slutt på 7-1

Blir nesten sånn at ein synest synd på motstandar som startar kampen med å lage sjølvmål, har mange viktige spelarar ute og har ein keeper som slår skuldra kraftig. Det kunne likevel vore ganske mykje styggare med fire (?) skudd i stolpane.

Skrevet

Aiai, og TL-debut på firmenningen min. Viktig milipæl. U21 neste.

Herlig å se Hamdallah med hat-trick også. Nok en gang krangling om straffespark. :wee:

Skrevet

Akkurat det med kranglinga likar eg ikkje. Han trenger nok litt tid for å få alt på plass i forhold til kva som blir tolerert og kva som ikkje blir det. Når det er sagt så var det nok godt å få målet. Avslutningane etterpå var mykje meir kontante og det trur eg han bør holde fram med. Gjer ein del bra, men blir innimellom litt omstendelig i avslutningane.

Skrevet

Fult fortjent når man får Kjartan Salvesen til å lage suppotersangen. Fysjom.

Til en cup finale, som var laget før han var med på idol...

Er jo en av de bedre cup sangene syns nå jeg ;)

Heia Viking!!!

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Ikke helt rosenborg-nivå(men de sangene er jo epic) men fult godkjent sang. :p

Skrevet

Det var såvidt jeg husker en konkurranse også, folk kunne lage sanger så ble en utvalgt. Absolutt en av de bedre supportersangene imo.

Skrevet

"Fotballens nasjonaldag".

Litt håpløst at kampen vår starter kl 18.

Pes når man jobber til kl 17.

Skulle egentlig vært på Ullevaal å rigget tifo etter lunsj i dag, men det får jeg ikke anledning til :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...