Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er 4-5 år siden og en veldig alvorlig hendelse (fyllekjøring, ikke vold) og en litt mindre fyllehendelse. Den andre saken vi snakker om er tre (?) voldtekter siden 2015. Men jada, sidestille å piske en taxi på fylla med beltet sitt og det å voldta kvinner er jo sikkert passende for noen. Det å piske en taxi er forøvrig milevis unna å brekke kjeven på noen også. Taxipisking er rølp. Voldtekt er grove overgrep.

 

Tipper Rosenborg håndterer dette på samme måte som Nicki Bille dersom historien er korrekt. Suspensjon fra kamper og eventuelt salg.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar

Det er 4-5 år siden og en veldig alvorlig hendelse (fyllekjøring, ikke vold) og en litt mindre fyllehendelse. Den andre saken vi snakker om er tre (?) voldtekter siden 2015. Men jada, sidestille å piske en taxi på fylla med beltet sitt og det å voldta kvinner er jo sikkert passende for noen. Det å piske en taxi er forøvrig milevis unna å brekke kjeven på noen også. Taxipisking er rølp. Voldtekt er grove overgrep.

 

Tipper Rosenborg håndterer dette på samme måte som Nicki Bille dersom historien er korrekt. Suspensjon fra kamper og eventuelt salg.

Nå er vel ikke han dømt for noen av voldtektene. Men jeg vil si det er ganske heftig å angripe noen med et belte. Går nok under angrep med våpen i Danmark akkurat som i Norge. 

Lenke til kommentar

Nå er vel ikke han dømt for noen av voldtektene. Men jeg vil si det er ganske heftig å angripe noen med et belte. Går nok under angrep med våpen i Danmark akkurat som i Norge. 

 

Han ble dømt til erstatning, som betyr at det har forekommet et overgrep, men ikke strafferettslig kan dømmes som voldtekt. Det ble forøvrig anket, så han blir nok glatt dømt i neste runde.

 

Bendtner slo taxien, ikke taxisjåføren.

 

Jeg har sett navnet øverst på alle de store norske avisene.

 

Fordi dansk presse allerede har publisert navnet. Så norsk presse kan i god ånd bare henvise dit. Da er det allerede offentliggjort.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar

Fordi dansk presse allerede har publisert navnet. Så norsk presse kan i god ånd bare henvise dit. Da er det allerede offentliggjort.

 

Nettavisen publiserte navnet til Babacar, men ingen andre norske medier gjorde det. Så nei, det de hadde ikke trengt å nevnt navnet. Men jeg syns det er helt greit. Syns bare det er litt latterlig hvor mye Babacar skal beskyttes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...