Golf'ern Skrevet 9. april 2018 Skrevet 9. april 2018 (endret) voldsomt mye gult og svart på Åråsen. Endret 9. april 2018 av Golf'ern
Stimann Skrevet 9. april 2018 Skrevet 9. april 2018 Deilig kveld på Vålerenga Stadion!✌ Rettet opp for deg her.
PatSharpX Skrevet 10. april 2018 Skrevet 10. april 2018 (endret) Enda ett av tekstbannerne til RBK, fikk ikke det med meg på TVen. Moro hvor mange som skal bli krenket på veiene av andre fortiden. Den tweeten fra han RBKern var langt over streken. Så den er det helt greit å reagere på. Men at det andre? Nei, folk tåler jo ingen ting fortiden. De som blir mest krenket av denne "Herman Stengel er en høresønn" er andre Vålerenga supportere. Herman Stengel selv gir jo egentlig faen. Endret 10. april 2018 av PatSharpX
DJ_Dark Skrevet 10. april 2018 Skrevet 10. april 2018 Gått stor idrett å bli krenka de siste årene. Jævla trist alt sammen.
Solaar Skrevet 10. april 2018 Skrevet 10. april 2018 Personlig synes jeg det er mer vanlig å lese meninger fra folk som dere om at alle blir så lett krenka enn at folk faktisk blir det. Det virker som at man på død og liv skal tvinge på alle andre at det man sier er såååå viktig fordi YTTRINGSFRIHETEN!!! I mine kretser er det ytterst få som går rundt og blir krenka på vegne av andre, mulig det har litt å gjøre med miljøene dere vanker i? 4
PatSharpX Skrevet 10. april 2018 Skrevet 10. april 2018 (endret) Personlig synes jeg det er mer vanlig å lese meninger fra folk som dere om at alle blir så lett krenka enn at folk faktisk blir det. Det virker som at man på død og liv skal tvinge på alle andre at det man sier er såååå viktig fordi YTTRINGSFRIHETEN!!! I mine kretser er det ytterst få som går rundt og blir krenka på vegne av andre, mulig det har litt å gjøre med miljøene dere vanker i? Skjønner at du ikke har vært inne på facebook gruppen "For oss som elsker Vålerenga", eller "Eliteserien" Der er det mange som er krenka etter at Stengel fikk synging mot seg og etter kampen mellom RBK og Molde. Syns artikler som denne også er små pinlige. https://www.nettavisen.no/meninger/gunnarstavrum/herman-stengel-er-en-horesnn/3423435154.html På spansk og engelsk brukes hijo de puta og son of a bitch som vanlige skjellsord, men ordene lar seg ikke enkelt oversette til norske horesønn. Siden ordet ikke er innarbeidet på norsk, blir tolkningen mer bokstavelig. Dermed blir det også en skivebom. Herman Stengel måtte tåle tilrop som «Herman Stengel ha-ha-ha». Det er innenfor grensen for akseptert sjikane fra en fotballtribune. VG hadde vel en tilsvarende i dag. Der sidestilte de all sjikane, både Horesønn-gate og rasisme... Endret 10. april 2018 av PatSharpX
PatSharpX Skrevet 10. april 2018 Skrevet 10. april 2018 Her er en liten smakebit fra en tråd om Horesønn syngingen.
PatSharpX Skrevet 10. april 2018 Skrevet 10. april 2018 (endret) Hvorfor henge i slike grupper? Hehe, det kan du si. Det er stor underholdning da å se hvor lite som skal til for at folk hisser seg opp. Også en gang hvert skuddår postes det fornuftige tråder hvor man faktisk kan ha en ordentlig diskusjon. Endret 10. april 2018 av PatSharpX
Solaar Skrevet 10. april 2018 Skrevet 10. april 2018 Jepp, det har du rett i P. Jeg bruker stort sett ikke Facebook annet enn i jobbsammenheng og leser lite norske tabloider på nett. Jeg er dum nok fra før og trenger ikke forsterke det. 1
Nevnarion Skrevet 11. april 2018 Skrevet 11. april 2018 Det inntrykket jeg får er ikke at folk er så veldig krenka på vegne av Herman Stengel, men mer at de ønsker å si ifra at dette ikke er greit og at det setter fotballsupportere generelt i et dårlig lys. Sier ikke at det ikke skal være lov å rope ting, fotball skal være lidenskap og følelser og litt tilrop og hatrivalisering mellom klubber. Men kanskje tone det et halvt hakk ned når det går på enkeltindivider og språkbruk? Jeg vet ikke altså, jeg er ingen ekspert på området og ikke reagerte jeg ekstremt mye på episoden heller. Har både sett og hørt verre ting på en fotballbane, og jeg syns nok det var mer pinlig enn noe annet. Men norsk fotball sliter jo også mye med tilskuertallet, Vålerenga er en av klubbene som lenge har hatt problemer med å trekke folk til stadion. Det har selvsagt mye med prestasjoner å gjøre, men når det som står igjen som overskriften etter en kamp er "Klanen - Herman Stengel er en horesønn" så tror jeg ikke det gir mannen i gata MER lyst til å dra på kamp i hvert fall. 2
DJ_Dark Skrevet 11. april 2018 Skrevet 11. april 2018 Hvis du ikke har lyst å bli krenka så er det ikke verre enn at du står et annet sted enn blant supportergrupperingene? I Trondheim har enkelte fraser blitt sunget i 20-30 år uten at noen som helst har reagert - helt til de siste par åra der 1 av 100000000000000 bestemmer seg for å PLUTSELIG bli krenka av det og gå til alt av medier med hvor ille det er.
Delvis Skrevet 15. april 2018 Skrevet 15. april 2018 Braut Håland 17 år, tror det kan bli en intessang spiller.
depaderp Skrevet 15. april 2018 Skrevet 15. april 2018 Brann ser sterk ut imot Sarpsborg, vanvittig jobbing i begge ender, får se om det holder hele kampen.
Delvis Skrevet 15. april 2018 Skrevet 15. april 2018 Må bare vite det: Hvem er den brannsupporteren der?Kjent person som har vært på tv flere ganger.
PatSharpX Skrevet 16. april 2018 Skrevet 16. april 2018 Molde krevde at LSK-fansens banner «Mot voldtekt» måtte fjernes fra tribunen. Tydelig at Molde ikke syns noe om at folk viser motstand mot voldtekt. Gleder meg til Søndag på Vålerenga Stadion, da møter vi Molde.
Maefteda Skrevet 16. april 2018 Skrevet 16. april 2018 Hele Norges (Fotballforbunds) RBK. Eliteserien kan bli vid-åpen hvis RBK fortsetter å spille såpass dårlig. 3 poeng da.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. april 2018 Skrevet 16. april 2018 Stilkarakter teller lite kontra poeng, si. Kan ikke spille absolutt best hver sesong.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå