Gå til innhold

PL: 03.12.11 Wigan v Arsenal, DW Stadium


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Benayoun inn? Hvorfor får ikke ungguttene sjansen fremfor en loanee? :dontgetit:

 

Hah. Ikke stol på VG nei.

Snip

 

Syntes man heller burde prioritere Arshavin i midten da i så fall, men skjønner tankegangen. Syntes bare det er kjedelig at vi ikke får se Chamberlain :p

 

Huff Benayoun. Der må du gjøre det litt bedre!

 

Arshavin har jeg gitt opp for lenge siden. Jeg var vel en av de få som begynte å klage på han tidlig, og nå er han verre enn noen gang. Jeg har mistet all tro på han. Mye heller Benayoun enn Arshavin i min bok.

Lenke til kommentar

Benayoun inn? Hvorfor får ikke ungguttene sjansen fremfor en loanee? :dontgetit:

 

Hah. Ikke stol på VG nei.

Snip

 

Syntes man heller burde prioritere Arshavin i midten da i så fall, men skjønner tankegangen. Syntes bare det er kjedelig at vi ikke får se Chamberlain :p

 

Huff Benayoun. Der må du gjøre det litt bedre!

 

Arshavin har jeg gitt opp for lenge siden. Jeg var vel en av de få som begynte å klage på han tidlig, og nå er han verre enn noen gang. Jeg har mistet all tro på han. Mye heller Benayoun enn Arshavin i min bok.

 

Har klaget på han lenge og jeg har absolutt null tro på at han kommer til å komme tilbake på et høyt nivå så lenge han spiller på kanten, men jeg står fast at hvis Arshavin matches tilbake sentralt i banen så kommer han til å komme tilbake.

 

Forøvrig: De som mener at van Persie ikke hadde fungert som hengende spiss. Sjekk link-upen hans etter 4-0 og byttene. Utrolig medvirkende i oppbygningsfasen. Ellers viser Coquelin gode takter, men fikk dessverre ikke sett hvorfor han fikk gult kort.

Endret av Stefan_B
Lenke til kommentar

Ja, du har et poeng. Det er bare det at vi har van Persie og Walcott som også kan ha de rollene. Du tenker på en hengende spiss el.? Det er vel det at spillestil og hvilke spillere vi har disponible ikke tillater det for øyeblikket.

 

Som du sier, van Persie er både spiss og hengende spiss for øyeblikket han ;)

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar

Herlig kamp! Utrolig viktig at vi holdt nullen, og at Gervinho endelig puttet. Flott å klatre litt på tabellen også. Dersom Liverpool ikke vinner med mer enn to mål mot Fulham, vil vi ligge på 5. plass.

 

Nå kan vi hvile førstelagsspillerne mot Olympiakos på tirsdag, og etter neste helg får de åtte hviledager til.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Synes Wenger skal bytte snart. Ut med RvP, Ramsey og Walcott.

Helt enig, og jeg synes fortsatt det er svært merkelig at disse ikke ble tatt ut relativt tidlig i andre omgang. Om en spiller er i fysisk red zone for en uke siden er han ikke plutselig milevis unna nå. Å hvile disse noen minutter i dag ville absolutt gitt mening. Jeg også svært skuffet over at Arshavin ble prioritert over Ox. Arshavin bør selges snarest, og the Ox må da kunne nyte godt av noen PL-minutter når laget gjør det bra.

Lenke til kommentar

Chambo får starte på tirsdag, tenker jeg.

 

Det kan jeg nesten garantere (settbortifra en skade). Tipper vi stiller med et rent B-lag. Kampen betyr jo ingenting. Vi har vunnet gruppa uansett resultat. Håper å få se mer av Coq og Frimpong i hvertfall.

 

Arsenal ended a run of 179 corners without a goal in the Premier League when Thomas Vermaelen scored

 

lul

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Chambo får starte på tirsdag, tenker jeg.

 

Det kan jeg nesten garantere (settbortifra en skade). Tipper vi stiller med et rent B-lag. Kampen betyr jo ingenting. Vi har vunnet gruppa uansett resultat. Håper å få se mer av Coq og Frimpong i hvertfall.

 

Arsenal ended a run of 179 corners without a goal in the Premier League when Thomas Vermaelen scored

 

lul

 

Gleder meg virkelig til Coquelin og Frimpong sammen igjen. Pluss Chamberlain på høyre. En ting som dessverre er ufattelig skuffende er at Miyaichi og Afobe er skadet. De to er ufattelig spennende også.

 

Den siste der er bare så ufattelig pinlig. Har lenge sagt vi er et av verdens aller dårligste lag på dødballsituasjoner og kan virkelig si at den statistikken der ikke overrasker meg i det minste. Hadde faktisk trodd det var 200+ for å være ærlig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...