Gå til innhold

PL: 03.12.11 Wigan v Arsenal, DW Stadium


Xanman

Anbefalte innlegg

03.12.2011

Wigan - Arsenal

Premier League

16:00 @ DW Stadium

 

arsenal-wigan.jpg

 

Wigan news:

Wigan har ingen nye skader eller suspensjoner, og ser ut til å kunne stille med samme lag som de har gjort de to siste kampene. Emmerson Boyce er tilbake i full trening etter en ryggskade, men morgendagens kamp er nok litt for tidlig for ham. Antolin Alcaraz må stå over sin siste av tre kamper med suspensjon.

 

Forventet startoppstilling:

 

Ali Al-Habsi

Steve Gohouri - Gary Caldwell - Ronnie Stam - Maynor Figueroa

David Jones - Mohamed Diame - James McCarthy

Victor Moses - Conor Sammon - Jordi Gomez

 

-----------------------------------------

 

Arsenal news:

Heller ikke Arsenal har noen nye skader eller suspensjoner å bekymre seg over. Abou Diaby og Tomas Rosicky er fortsatt ute, sammen med Carl Jenkinson, Bacary Sagna, Jack Wilshere og Kieran Gibbs.

 

Forventet startoppstilling:

 

Wojceich Szczesny

Johan Djourou - Laurent Koscielny - Thomas Vermaelen - André Santos

Aaron Ramsey - Alex Song - Mikel Arteta

Theo Walcott - Robin van Persie - Gervinho

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tips: Vi dominerer de første ti minuttene før Jordi Gomez scorer ut av ingenting. Vi fortsetter med å presse på, men Al-Habsi spiller som en gud. Utligningen kommer etter 71 minutter gjennom Walcott, før van Persie putter vinnermålet omtrent ti minutter senere. Gervinho punkterer kampen med et tredje mål etter 87 minutter.

 

Temmelig sikker på at Koscielny starter på høyreback med Mertesacker og Vermaelen som midtstoppere.

Ja, det er nok det mest sannsynlige, men Djourou har virkelig imponert på høyrebacken i det siste, og Koscielny ser ut til å slite seg ut når han spiller der.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Tips: Vi dominerer de første ti minuttene før Jordi Gomez scorer ut av ingenting. Vi fortsetter med å presse på, men Al-Habsi spiller som en gud. Utligningen kommer etter 71 minutter gjennom Walcott, før van Persie putter vinnermålet omtrent ti minutter senere. Gervinho punkterer kampen med et tredje mål etter 87 minutter.

 

Temmelig sikker på at Koscielny starter på høyreback med Mertesacker og Vermaelen som midtstoppere.

Ja, det er nok det mest sannsynlige, men Djourou har virkelig imponert på høyrebacken i det siste, og Koscielny ser ut til å slite seg ut når han spiller der.

 

Syntes Djourou har vært veldig stødig selv, men syntes fortsatt at Koscielny har vært bedre de gangene han har spilt på backen. Dog for min del vil jeg personlig heller se lagoppstillingen du har satt opp da jeg føler Koscielny - Vermaelen er bedre pdd. enn Mertesacker - Vermaelen ;)

Lenke til kommentar

Wigan Athletic: Al Habsi, Gohouri, McCarthy, Caldwell ©, Moses, Gomez, Sammon, Jones, Diame, Stam, Figueroa

Arsenal: Szczesny, Koscielny, Mertesacker, Vermaelen, Andre Santos, Song, Arteta, Ramsey, Gervinho, Walcott, Van Persie ©

Arsenal subs: Fabianski, Oxlade-Chamberlain, Djourou, Arshavin, Chamakh, Benayoun, Coquelin

 

Endelig er the Ox å se på benken.

Lenke til kommentar

Fint å se Coq og AoC på benken. Dessverre skimter jeg også Chamakh.

 

Park har fortsatt ikke fått Premier League debuten sin og i 2013 forsvinner han mest sannsynligvis til Sør-Korea.

 

Er det bare meg som ikke forstår kjøpet av Park annet enn at det må ha vært for kommersielle grunner?

 

Er det jeg også har konkludert med. Enten det eller for å peke nese til Lille som nektet å selge Hazard.

 

Siden newcastle tapte mot Chelsea er vi a poeng med førstnevnte dersom vi vinner i dag. Ekstremt viktig kamp altså. Får håpe gutta for en gangs skyld takler presset.

Lenke til kommentar

Fint å se Coq og AoC på benken. Dessverre skimter jeg også Chamakh.

 

Park har fortsatt ikke fått Premier League debuten sin og i 2013 forsvinner han mest sannsynligvis til Sør-Korea.

 

Er det bare meg som ikke forstår kjøpet av Park annet enn at det må ha vært for kommersielle grunner?

 

Er det jeg også har konkludert med. Enten det eller for å peke nese til Lille som nektet å selge Hazard.

 

Hvis det var det siste, så skulle vi bare slått på stortromma og heller kjøpt Moussa Sow, men hvis det hadde vært grunnen hadde det uansett vært helt awesome og verdt prisen av Park :D

Endret av Stefan_B
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...