Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Firefox/flash fryser


Anbefalte innlegg

Hepp,

 

Har et problem med at Firefox fryser flere ganger dagen når jeg bruker Flash. Vanligvis i forbindelse med youtube eller andre videoer. Hele Firefox fryser, og jeg må enten vente til det krasjer av seg selv, eller så må jeg avslutte programmet plugin-container.exe manuelt for se å refreshe siden(e).

 

Problemet har vart noen uker nå, og det skjer flere ganger om dagen. Alt er oppdatert og jeg har prøvd å reinstallere programmet (formatert harddisken faktisk).

 

Noen som har vært ute for det samme, eller som har ideer til hva jeg kan gjøre (utenom å installere en annen browser)? What do? :|

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som sagt er alt oppdatert. Hadde håpet at det skulle ordne seg ved forrige oppdatering av Firefox og Flash, men det skjedde ikke. PCen min er under ett år gammel, så den holder nok koken. Det er et eller annet i veien med Flash, og det er fryktelig irriterende! :p

 

EDIT: En jeg kjenner hadde forøvrig samme problem, og byttet til slutt over til Chrome i stedet. Det kan ikke bare være Flash med andre ord, men en kombinasjon av Flash og Firefox. Jeg er ikke så interessert i å bytte nettleser, men det må virkelig bli en løsning på problemet snart.

Endret av LordErik
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Der ble det til at jeg installerte Chrome i stedet. Nå holdt jeg nemlig på å bli sprø. Det er en del ting jeg lurer på. Det virker nemlig som om Chrome mangler en god del instillinger som Firefox har. Er det mulig for meg å sette den til å ikke huske brukerhistorien? Jeg vil ha "private browsing" på konstant. Er det også mulig å få en egen søklinje ala den Firefox har, hvor man kan legge til ulike søkemotorer? Den syntes jeg var så kjekk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...