Gå til innhold

Two and a half men uten Charlie! :'(


Anbefalte innlegg

Vet jeg kanskje er treig, men jeg så nettop en av de nye episodene av two and a half men, der charlie sheen er død, og ashton kutcher har kommet inn som hovedrolle!

 

Hva synes folk om dette? Jeg for min del føler det er en helt ny serie... blir aldri det samme uten charlie... charlie VAR two and a half men for meg...

Skulle virkelig ønske han ikke dreit seg ut og fikk sparken-.- var en av mine favorittserier-.-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei. :ohmy: hvorfor?

 

Seriøst? Du har ikke fått med deg alle skandalene rundt Charlie Sheen i det siste, og at han kranglet med skaperne av Two and a half men? Det gikk så langt at de gav ham sparken, og om du ser den første episoden uten ham vil du se en hel rekke vitser som er rettet like mye mot Charlie Sheen som Charlie Harper.

 

Jeg har sett de første seks, syv episodene med Ashton Kutcher, men synes ærlig talt det var stusselige greier. Han syter for mye over ekskona, og mangler sjarmen Charlie Sheen hadde. Alan prøver så godt han kan, men det blir ikke det samme lengre av en eller annen grunn. Spesielt ikke når selv Jake ikke er så mye med lengre, og langt mindre morsom enn før. For min del mistet Jake det meste av sjarmen da han vokste opp. Ungen Jake er morsom. Tenåringen Jake er ikke akkurat like interessant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...