Gå til innhold

Carling Cup: Chelsea FC - Liverpool FC


edge

  

33 stemmer

  1. 1. Hvem går videre til semifinale?

    • Chelsea
      8
    • Liverpool
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

F.eks noen straffer vi ikke har fått, der motstanderne skulle hatt rødt kort, stolpeskudd og annet dritt. Men slikt går gjerne begge veier.

 

Noen tror kanskje at alle blokkeringene vi har hatt på skudd som har hindret mål er flaks, men om man har sett kampene, og ser hvordan spillerne våre beveger seg, så er det en bevisst taktisk beslutning.

Lenke til kommentar

Kjenner samvittigheten ganger litt med all Carroll klagingen, at han kom til å bomme på straffen var jo nesten åpenbart. Fyren er jo blottet for selvtilltt.

Dog har jeg en kar med navn Lucas frisk i minne, jeg gidder ivertfall ikke kaste den første stenen, men heller støtte spillerene.

Faktisk så prøvde han ved flere anledninger, men han ser svart på ting. Han jobbet hjem over, samtidig som han hadde en ekstremt vanskelig jobb "alene" på topp.

 

Det at det kun skal slåes inn på hodet til Carroll er bare noe forbanna tull, Carroll kan score på cornere og vinne dueller. Men hva hjelper det når det ikke er noen til å plukke opp andreballen? Og har han ikke scoret de fleste målene med beina?

 

Jaja, som Termo sier. Strålende å se laget sånn når vi bytter så mange.

Nå gav ikke Chelsea alverdens motstand, samtidig var dømminga helt tragisk. Så vidt jeg kunne se så skulle de hatt rødt for knotten først, så skulle Sideshow Bob hatt sitt andre gule og straffe nr 2.

 

Syns ingen utmerket seg noe veldig i dag, men det var den fineste laginnsatsen jeg har sett på lenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...