Gå til innhold

Alle mine norske YouTube Commentaries (League of Legends)


Anbefalte innlegg

Hei folkens! Lager en post for mine YouTube videoer, legger ut videoene jeg lager her, så kan dere kommentere de her også, eventuelt følge tråden litt, så kan dere se når jeg legger ut nye videoer smile.gif

 

Her er channelen min: VeloxNOR

 

 

Og her er min nyeste video:

 

http://www.youtube.com/watch?v=84vpc8M2B5s

 

 

 

Hva syntes dere?

 

- PrideCake

Endret av Lucid Velox
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes du burde planlegge mer hva du har tenkt til å snakke om under videoen. Virket som om du prøvde å hale ut tiden, og så plutselig var klippet ferdig.

 

Fikk forresten veldig lyst på MW3 av å se det klippet :dribble:

Hehe, det verste er at det der var det mest planlagte commentarien min til nå. Men tror jeg forbedrer meg hele tiden ^^ Kommer en ny en i morgen, bare å følge med, si hva du syntes om den og gjerne, tror den muligens er noe bedre. (håper jeg)

Lenke til kommentar

Synes du burde planlegge mer hva du har tenkt til å snakke om under videoen. Virket som om du prøvde å hale ut tiden, og så plutselig var klippet ferdig.

 

Fikk forresten veldig lyst på MW3 av å se det klippet :dribble:

Hehe, det verste er at det der var det mest planlagte commentarien min til nå. Men tror jeg forbedrer meg hele tiden ^^ Kommer en ny en i morgen, bare å følge med, si hva du syntes om den og gjerne, tror den muligens er noe bedre. (håper jeg)

Bare å stå på videre :thumbup:

Lenke til kommentar

Fine videoer! Jeg tenkte faktisk på å begynne med akkurat dette selv. Review spill o.l. Nå fikk jeg enda mer lyst etter å ha sett videoene dine. Jeg lagde en test video og lastet den opp for et par minutter siden for å se kvaliteten. Den ble ganske dårlig egentlig, vet noen hvordan jeg kan laste opp i bedre kvalitet..? Får kanskje lage min egen tråd..

 

Her er videoen. Hehe..

 

http://www.youtube.com/watch?v=F5fAUR98jkM

 

Edit: Babler bare i videoen, var bare en test!!

Endret av Rumpelstiltskin
Lenke til kommentar

Fine videoer! Jeg tenkte faktisk på å begynne med akkurat dette selv. Review spill o.l. Nå fikk jeg enda mer lyst etter å ha sett videoene dine. Jeg lagde en test video og lastet den opp for et par minutter siden for å se kvaliteten. Den ble ganske dårlig egentlig, vet noen hvordan jeg kan laste opp i bedre kvalitet..? Får kanskje lage min egen tråd..

 

Her er videoen. Hehe..

 

Edit: Babler bare i videoen, var bare en test!!

Syntes jo ikke det var så aller verst det da, med 720p i full-screen syntes nå jeg det var bra ^^ Eneste annet er jo kanskje å ta litt color-corrections og litt sharpening i Sony Vegas.

 

EDIT: Forresten, koselig å høre at du fikk mer lyst til å lage videoer etter å ha sett på mine =)

Endret av PrideCake
Lenke til kommentar

spøkelser... rly... Typen til dama til en kompis som traff en på byen så en stemme løpe over gulvet på kjøkkenet til en fyr som noen kjenner. Huset var gammalt altså så hundrevis av personer må jo ha daua der og går selvsagt igjen.... /humbug

 

 

Ellers ok greier. Er jo ikke noen MW3fan men alltid greit å få med seg litt gameplay så en ikke går rundt uten å vite hva en snakker om:P

Hva bruker du til å capture video med? fraps? Eller noe som fungerer bedre?

Lenke til kommentar

spøkelser... rly... Typen til dama til en kompis som traff en på byen så en stemme løpe over gulvet på kjøkkenet til en fyr som noen kjenner. Huset var gammalt altså så hundrevis av personer må jo ha daua der og går selvsagt igjen.... /humbug

 

 

Ellers ok greier. Er jo ikke noen MW3fan men alltid greit å få med seg litt gameplay så en ikke går rundt uten å vite hva en snakker om:P

Hva bruker du til å capture video med? fraps? Eller noe som fungerer bedre?

På PC bruker jeg Fraps, syntes det funker best, kjøpeversjonen altså. (Men det går ann å skaffe den på andre måter også =)) hehe.

 

Og på konsoll bruker jeg Roxio Game Capture X360/PS3 versjonen.

 

MW3 gameplayet var på konsoll og CSS på PC. ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...