Gå til innhold

Amerikanere vil ha Skyrim bannet.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slike folk gjør at jeg nesten mister håpet for menneskeheten.

 

EDIT: Disse "konservative kristne" er, ironisk nok, noen av de mest perverse folkene i denne verden! Er jo ikke grenser for hvilke assosiasjoner de har:

 

When a player casts a spell, you will see the hand gesture is that of how homosexuals fling devil DNA juices at each other after a long night of fecal frenzy ass assassinations. This is subliminally teaching your children that they need to go in their rooms, demon whack their sin staff and produce sin milk into their hands and than fling it in the face of the first person they come in contact with after their taint tugging session.
Endret av Zacher
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er jo helt klart bare tull! :hrm:

 

1) To enact an immediate ban on the videogame known as "SkyRim" produced by Blizzard Entertainment.

De hadde selvfølgelig måtte gjort litt research før de kunne opp med noe sånt som dette. Med tanke på at de omtaler spillet som "SkyRim" og at det er produsert av Blizz kan man se at det er tull.

 

2) To seize and destroy all copies already in public hands and erase its presence on the internet.

Sier seg selv at dette er uoppnåelig.

 

3) To prosecute the players of "SkyRim" to the fullest extent of the law.

At de skal straffe alle som har spilt Skyrim ekstremt. I mean... c'mon.

 

4) To create a national database of videogame avatars and "screen names" so that teenagers can be better monitored.

Den gidder jeg ikke engang.

Endret av Hoooody
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om noe la merke til at jeg skrev satirisk artikkel.

-------------------------------------------------------------home.flashing.arrow.gif---------------------------------------------------

 

Jeg gjorde det, men noen andre som ikke gjorde det tror jeg :p

 

Leste den her om dagen og er rimelig obvious at den ikke er seriøst ment :D

 

Med Amerikanere vet du aldri, slik er det bare :p Størsteparten av kristendommen der borte fornekter jo evolusjonsteorien osv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...