Gå til innhold

Rykter om tre nye Gears of War-spill (X360)


Anbefalte innlegg

Unreal 3 hadde vore gøy.

Kanskje BioWare kunne ha hjulpe til med Unreal 3.

 

Unreal 2 har fått mykje heftig kritikk. Men det var også mykje bra i spelet. Men ein god forteljing er viktig idag. Gears of Wars er bare tull og vås. Rage prøvde å fortelja, men det blei mangelfullt og tomt. Deus Ex og Mass Effect derimot drar deg med inn i ein heilt ny verda som fenger godt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har jeg ikke sagt noe imot at de ikke kan gjøre 2 ting samtidig, men det krever så utrolig mye mer tid.

At Gears-serien kommer til å fortsette er det ikke noe tvil om, og ressursene må tas fra et eller annet sted. People Can Fly er ikke det eneste studioet hos Epic, så dette betyr ikke at det ikke vil komme nye IP-er fra selskapet.

Gears kommer til og fortsette, det er det ingen tvil om. men jeg er spent på hva neste spill blir fra det originale Epic studioet.

Lenke til kommentar

Åh, det kunne vært noe. Men i såfall håper jeg de går langt bort fra gameplayet i Unreal 2.

Noe av det som gjorde det første Unreal så bra var en fantastisk verden som kunne utforskes. Rett og slett et nydelig singleplayer. Og det håper jeg eventuelt nummer 3 også hadde blitt.

 

Aye, enig. Spillmessig var kansksje ikke Unreal helt på høyde med Half-Life, men atmosfæren var helt unik. Låner de litt fra BioShock og Crysis i en eventuell oppfølger er jeg interessert, iallefall.

Lenke til kommentar

Åh, det kunne vært noe. Men i såfall håper jeg de går langt bort fra gameplayet i Unreal 2.

Noe av det som gjorde det første Unreal så bra var en fantastisk verden som kunne utforskes. Rett og slett et nydelig singleplayer. Og det håper jeg eventuelt nummer 3 også hadde blitt.

 

Aye, enig. Spillmessig var kansksje ikke Unreal helt på høyde med Half-Life, men atmosfæren var helt unik. Låner de litt fra BioShock og Crysis i en eventuell oppfølger er jeg interessert, iallefall.

Word!

Jeg syns å huske Unreal 2 hadde veldig god grafikk for sin tid, og leveldesignet var veldig bra. Få spill gjør fremmede alien-planeter like bra ;)

 

Unreal 3 hadde vært strålende, og nok et spill å spille mens vi venter på Half Life 3 :p

Lenke til kommentar

Jeg liker Gears spillene men det her blir å satse for sikkert på noen kort som er ganske slitt i kantene nå... Synes heller en kan finne opp kruttet på nytt å overaske meg som spiller igjen. Men da igjen så er Halo og Gears of War serien melke kua til Microsoft så jeg skjønner studione vurderer det når dem nesten garantert blir kastet penger etter av Microsoft.

 

Men det hadde vært gøy med noe nytt fra skaperne av disse spillene nå...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...