Gå til innhold

Frp - sexklubb eller politisk parti?


  

86 stemmer

  1. 1. Mener du at Frp er

    • et politisk parti?
      50
    • en sexklubb?
      36


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FRP feiler på politikken sin, men det gjør også resten av de sosialistiske/sosialdemokratiske partiene på stortinget.

 

Vil ikke si at de feiler på politikken, men på politikerne.

 

Media klarer ikke å arrestere Frp på politikken, derfor blåser de opp "skandale" etter "skandale".

 

Hadde media laget en så stor sak av en falsk anmeldelse mot en Ap-politiker? ALDRI.

Endret av coyoteulf
  • Liker 5
Lenke til kommentar

FRP feiler på politikken sin, men det gjør også resten av de sosialistiske/sosialdemokratiske partiene på stortinget.

 

Vil ikke si at de feiler på politikken, men på politikerne.

 

Media klarer ikke å arrestere Frp på politikken, derfor blåser de opp "skandale" etter "skandale".

 

De fleste som har kommet seg litt lengre enn førsteåret økonomi på universitet/høgskole i Norge skjønner hvor idiotisk frp sin økonomiske politikk er.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Vil ikke si at de feiler på politikken, men på politikerne.

 

Media klarer ikke å arrestere Frp på politikken, derfor blåser de opp "skandale" etter "skandale".

 

De fleste som har kommet seg litt lengre enn førsteåret økonomi på universitet/høgskole i Norge skjønner hvor idiotisk frp sin økonomiske politikk er.

 

Har du lært den setningen på AUF-leir?

Endret av coyoteulf
  • Liker 9
Lenke til kommentar

 

Vil ikke si at de feiler på politikken, men på politikerne.

 

Media klarer ikke å arrestere Frp på politikken, derfor blåser de opp "skandale" etter "skandale".

 

De fleste som har kommet seg litt lengre enn førsteåret økonomi på universitet/høgskole i Norge skjønner hvor idiotisk frp sin økonomiske politikk er.

 

Har du lært den setningen på AUF-leir?

Du kan starte med Mikroøkonomi av Dedekam jr.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

De fleste som har kommet seg litt lengre enn førsteåret økonomi på universitet/høgskole i Norge skjønner hvor idiotisk frp sin økonomiske politikk er.

 

Har du lært den setningen på AUF-leir?

Du kan starte med Mikroøkonomi av Dedekam jr.

 

Zzzz. Det blir for dumt. Det er en rekke økonomer som er Frpere. Og hvem tror du lager FRp sitt alternative statsbudsjett?

 

Når vi kommer til SV, derimot, der er det ikke en sjel som har hverken arbeidserfaring fra privat næringsliv eller den mest grunnleggende peiling på elementær økonomi. OG DE SITTER I REGJERING.

 

Ergo kan det bare bli bedre med Frp.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

FRP feiler på politikken sin, men det gjør også resten av de sosialistiske/sosialdemokratiske partiene på stortinget.

 

Hadde vi bare hatt et parti vi kunne stemt på som hadde fornyet Norge :/

 

Forundrer meg om du ikke har komt over DLF ennå. Eneste partiet med en fornuftig og langsiktig politikk.

 

Det er så liten forskjell mellom partiene på Stortinget i dag at det egentlig ikke betyr noe særlig hva man stemmer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Latterlig post og jeg støtter ikke en gang FRP.

 

Den siste sexskandelen jeg kan huske kom fra AP ikke FRP og den saken involverte pedofili. Ja, det har vært en anmeldelse som ble henlagt mot en FRP-politiker. Det høres veldig ut som exsproblemer, noe som vi alle har hatt.

 

Hvorfor skriver du ikke det samme om AP. Er AP en en klubb hvor de voldtar barn, eller et politisk parti?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Latterlig post og jeg støtter ikke en gang FRP.

 

Den siste sexskandelen jeg kan huske kom fra AP ikke FRP og den saken involverte pedofili. Ja, det har vært en anmeldelse som ble henlagt mot en FRP-politiker

 

Jeg støtter ikke Ap, men det er på sin plass å nevne at vedkommende fra Ap som er omtalt i denne saken og anklaget for pedofili har enda ikke blitt dømt. I dette landet er alle uskyldige til det motsatte er bevist.

 

Samtidig er det på sin plass å nevne at saken som omhandler Ap-politiker har også vært omtalt mye i medier, nok et bevis at ingen partier blir skånet for medieomtale når de blir rammet av slike saker. Problemet er at Frp havner ofte i slike problemer, og dermed virker det som om medier er ute etter kun Frp – noe som ikke stemmer med realiteten.

 

 

Hvorfor skriver du ikke det samme om AP. Er AP en en klubb hvor de voldtar barn, eller et politisk parti?

 

Tatt i betraktning at det er nettopp Frp som har blitt ofte plaget med slike og lignende saker, i mye større grad enn andre partier på Stortinget, så er det helt på sin plass å stille et legitimt spørsmål om hva som foregår internt i partiet. Det er tydeligvis noen etiske koder innad i partiet som er helt gale når partiet gang på gang blir rammet av slike episoder. Samtidig må man stille seg spørsmål hvorfor tiltrekker partiet seg slike tvilsomme aktører. Jeg tror Frp må nok en gang gå i seg selv og finne ut om de har de rette rutiner for å forebygge slike saker, samt endre en del av sitt etiske grunnlag i partiet siden de har blitt rammet av slike hendelser titt og ofte.

Endret av statsviter
  • Liker 4
Lenke til kommentar

FrP politikerene er nok som folk flest. Og det er kansje der enkelte andre mer korrekte og intelektuelle politikere tilsynelatene skorer poeng og tillit.

FrPern er liksom veldig lik naboen , og han er jo en dust.

 

Man skal vel lete lenge etter en sitvasjon som i går for å finne et mer koordinert bakholds angrep.

AP bare ventet på en slik uttalelses der medlemmer kunne hyle og skrike og lage blest.

At det går ann å dra en kommentar ut av en setning på den måten er jo utrolig.

Idiotisk og flåsete sagt, men han ga tydelig tegn i ordene etterpå at han ikke mente det som kom ut , men at AP var offeret (litt klønete men gjorde), før Støre disekterte han og signaliserte til angrep.

Og med TV2 som sin politiske kanal som hadde loopa 5 ord som gikk som ekko i timesvis(sikkert i dag også)viser jo hvor utsatt FrP egenlig er for AP-propaganda.

Jeg finner likhetslinjer til Berluskoni sine taktikker her, og det er ikke bra for AP.

 

Det er nok flere skandaler i AP en det det er i FRP. Dette ville nok kommet mer frem hvis media var like hatsk mot AP og kansje litt mer løsslupne politikere.

Mindre oppslag av skandaler hos APere er nok fordi de er flinkere til å skjule det, og at store deler av media er sosialister og støtter AP selv.

 

Tror nok du finner rimelig mange saker bare i Stoltenbergfamilien som ikke blir slått opp.

 

Edit.: At nesten 45% har stemt at FrP er en sexklubb viser jo hvordan motparten er.

En tullete undersøkelse som ikke bør forekomme selv her.

 

Tror faktisk ikke det motsatte kommer i fra en FrPer.

Endret av Glavalavala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

FRP feiler på politikken sin, men det gjør også resten av de sosialistiske/sosialdemokratiske partiene på stortinget.

 

Hadde vi bare hatt et parti vi kunne stemt på som hadde fornyet Norge :/

 

Forundrer meg om du ikke har komt over DLF ennå. Eneste partiet med en fornuftig og langsiktig politikk.

 

Det er så liten forskjell mellom partiene på Stortinget i dag at det egentlig ikke betyr noe særlig hva man stemmer.

 

Jeg er medlem der :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...