Illus Skrevet 23. november 2011 Skrevet 23. november 2011 (endret) Tror spillet som er innertier for deg er Portal 2.. Her er det mye humor og hjernetrim Ellers venter jeg i spenning på Hitman 5 som kommer til neste år. Endret 23. november 2011 av Illus
ArkArk Skrevet 24. november 2011 Skrevet 24. november 2011 (endret) Nei alså,snike seg innpå fiender og tenke ut puzzles,hva har man for spill som kan passe innenfor dette? Battlefield er jo ikke sånn,og eventyrspill var ikke helt stilen din,men likevel kunne du jo sjekket ut FABLE 3.Mange som ikke liker det,men jeg syntes det var litt artig.Litt humor,endel tenking,ikke fullt så mye sniking,men mer en nok slakting av fiender. Det som er artig i FABLE 3,syntes jeg er: -Stjele i butikker -Velge om du vil være ond eller god,eller for den saks skyld noe midt i mellom -Folk som elsker deg eller er pissredde for seg,utifra ryktet ditt -Du kan gifte deg,få barn,skille deg,sikkert ha flere koner en en(hehehe) -Kjøpe hus og butikker og tjene penger på dette -Blir du tatt for stjeling eller mord av vaktene,så kan du enten betale en bot som varierer i størelse med forbrytelsen,eller faktisk velge samfunnstraff i stedet.. -Endel oppdrag/side oppdrag er artige,her kan en bla kverke kona til en landsbyboer på oppdrag fra han,men det skjer litt av hvert annet en kun det.Mange valg underveis,og i dette oppdraget får du noen..skal vi moralske valg. Endret 24. november 2011 av ArkArk
Bjerknez Skrevet 25. november 2011 Forfatter Skrevet 25. november 2011 Får ta meg en tur på Ølkjøp i dag å se om dem har noen spill som frister. Fikk det nye skjermkortet mitt i går, og etter litt kloting, så fikk jeg det til å virke. Ikke kunne vel jeg vite at denne skulle kobles til strømforsyner med to kabler Forresten flaks jeg hadde de to kablene, samt en strømforsyner med ledige kontakter Gravde frem "Medal Of Honor - Allied Assault" i går for å teste, men sef. manglet jeg en av de tre CD'ene. Det kan se ut til at Call Of Duty 3 er en god kanditat. Vertfall det som virker mest populært blandt slike typer spill, og jeg ser at det koster mest også. Ikke for at prisen bør være synonymt med innholdet, men det koster nå heller ikke all verden da.
Hugo_Hardnuts Skrevet 25. november 2011 Skrevet 25. november 2011 (endret) Call of Duty 3 ble kun gitt ut til konsoll. Regner med det er COD: Modern Warfare 3 du tenker på. Vil nok anbefale deg å spille gjennom COD4: Modern Warfare og COD:MW2 før COD:MW3, både siden COD4:MW etter min mening er det beste av disse spillene og det faktisk er en historie som fortelles. Endret 25. november 2011 av Hugo_Hardnuts 1
Bjerknez Skrevet 26. november 2011 Forfatter Skrevet 26. november 2011 Ble vist kjøp av Battlefield 3. Ikke veldig imponert over grafikken anngående detaljer så langt... Altså grafikken i spillet. Man går rett over bunnløs grunn og det hele virker litt rart. Men ser man bort fra det, så er spillet i seg selv bra. Men nå har jeg jo ikke så mye å sammenligne med heller da...
latslask Skrevet 26. november 2011 Skrevet 26. november 2011 Ble vist kjøp av Battlefield 3. Ikke veldig imponert over grafikken anngående detaljer så langt... Altså grafikken i spillet. Man går rett over bunnløs grunn og det hele virker litt rart. Men ser man bort fra det, så er spillet i seg selv bra. Men nå har jeg jo ikke så mye å sammenligne med heller da... Ikke inponert over grafikken? HÆ? "Man går rett over bunnløs grunn" Nei det gjør man ikke, jeg tror det er fare for at PC'en din er lagd av ost.
Bjerknez Skrevet 26. november 2011 Forfatter Skrevet 26. november 2011 Legg deg ned på magan og ål deg bortover, så ser du hva jeg mener. PC'en min er ikke laget av ost
latslask Skrevet 26. november 2011 Skrevet 26. november 2011 Legg deg ned på magan og ål deg bortover, så ser du hva jeg mener. PC'en min er ikke laget av ost Haha. Jeg har ikke opplevd det selv, sikkert en bugg , får håpe den blir fiksa. Nå har ikke jeg spilt SP enda da.
Bjerknez Skrevet 26. november 2011 Forfatter Skrevet 26. november 2011 Skal ta en screenshot, så du får se i morgen Er flere steder faktisk...
Fleskelars Skrevet 27. november 2011 Skrevet 27. november 2011 SERIOUS SAM 3 !!! Aldri hatt det så morsomt
Mathiasoh Skrevet 28. november 2011 Skrevet 28. november 2011 Prøv Minecraft ser litt kjedelig ut men om du begynner og skjønne deg på det så liker du kansje det
LarZen Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 Minecraft...noe av det beste og mest unike en kan få av spill til pc idag.
Lange Skrevet 5. desember 2011 Skrevet 5. desember 2011 Et spill med sånn musikk må jo bare være konge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå