Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

IT 2 eksamen 21.11.11


tazn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker! Noen som har dannet seg noen tanker om hva som vil komme? Hva burde vi eventuelt øve oss på? Faila i dette faget i Juni, og ønsker å få det unna slik at jeg har et komplett vitnemål.

 

Er i samme båt. Da jeg leste om grafiske objekter ble jeg litt bekyrmet siden vi ikke brukte så mye grafiske objekter når vi hadde faget på skolen :S

Lenke til kommentar

Synes ikke man fikk noen spesielt gode pekepinner fra den forberedelsesdelen. Vi opererer med C# her forresten. Siden eksamen er tredelt med en for flash, en for programmering og en hvor man skal skrive på så regner jeg med at den ikke er så komplisert at vi skal sette opp 6 bilder hvor man skal kunne klikke på de som er like.

 

Jeg ser mer for meg at det blir en oppgave hvor vi skal sette opp flere alternativer hvor det kommer bilder opp av de alternativene man klikket på. Kan ikke tenke meg at vi skal lage noe så komplisert som dette: http://www.goboken.no/Spill/Finn-to-like-ABC/. Ville jo brukt flere måneder på noe lignende.

 

Oppfordrer alle til å laste opp det man gjør, slik at andre kan få idéer og kanskje forbedre det.

 

Merker at jeg er farlig nære å stryke igjen...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...