Freidig Skrevet 14. juli 2013 Skrevet 14. juli 2013 Jeg sover naken. Jeg hater å ha klær på meg og gleder meg til å komme hjem fordi jeg går naken rundt hjemme.. Jeg er litt spesiell.
Kea Skrevet 14. juli 2013 Skrevet 14. juli 2013 Det er da ikke så veldig uvanlig. Eksen min gjorde det, nåværende kjæreste gjør det, og ei jeg kjenner og hennes kjæreste gjør det. Tror det er ganske utbredt blant yngre å gå rundt naken hjemme nå. Jeg pleide å gå naken hjemme før, men nå kan jeg ikke fordra det. Eneste er at om morgenen kan jeg gå en stund i bare undertøy. Sover med undertøy også. Dog, hadde jeg vært singel hadde jeg nok sovet med klær.
Der Kaiser Skrevet 14. juli 2013 Skrevet 14. juli 2013 Jeg sover kun naken når jeg tar meg en runk, ikke har noe å tørke med og må bruke bokseren. 1
G27 Skrevet 14. juli 2013 Skrevet 14. juli 2013 Jeg sover alltid med boxer, men har våknet naken et par ganger. Og det er ikke tull en gang
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 14. juli 2013 Skrevet 14. juli 2013 Hvis naken defineres som bare med underbukse, så ja.
BMWCoupeFtw Skrevet 14. juli 2013 Skrevet 14. juli 2013 Nei. Liker ikke når tissen er all over the bed. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå