Gå til innhold

Motorola Droid Razr - førsteinntrykket


Anbefalte innlegg

Opplevde også samme problem som nevnt i artikkelen vedrørende tastaturet, men hvem er det som har android som ikke bytter ut med Scandinavian Keyboard direkt egentlig? :)

 

Andre småfeil jeg har opplevd er at den har en lei tendens til å fryse helt for så og måtte reboote når jeg brukte telefonen mens den sto på lading. Riktignok forsvant dette problemet når jeg la inn LauncherPro.

 

I tillegg har jeg sorte flekker på skjermen (som er sortere enn en sort bakgrunn ellers), men dette er ikke synlig med mindre du ser på et helt sort skjermbilde. (Edit: man ser det altså ikke når skjermen er av) Merkelig opplegg, vi snakker altså ikke om døde pixler. Lar meg riktignok ikke irritere av det, kanskje bare på min, selv om jeg har sett at andre har hatt kommentarer om skjermen i andre reviews.

 

Bortsett fra det over, så er jeg knakende fornøyd, telefonen har en enorm byggkvalitet og er faktisk vannavstøtende. Utfordret sjebnen ved å søle ett vannglass over den med vilje og vannet prellet bare av.

 

Anbefaler alle som knuser iphone skjermen sin (på begge sider) til å bytte så fort som mulig :)

Endret av clark
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant faktisk dette svaret fra Motorola selv i supportforumet dems:

 

The Droid RAZR display uses a new high efficiency OLED material. These screens may in some cases exhibit slightly darker regions, like you've noticed. Because the darker regions are only visible when viewing the black screen in a very dark environment, they will not interfere with general use. Most importantly, they don't change over time and are typical for this generation of OLED material. They in no way indicate a problem or defective screen.
Lenke til kommentar

Byttet ut tastaturet med Swiftkey X så fort eg fekk den inn, digger det tastaturet!

 

Ved ganske hardt bruk ( Spotify heile tida + spill / youtube klipp ) så held batteriet ca 7.5t hos meg. Ved moderat bruk så varer det lenger enn ein dag, noko som passer meg veldig greit då eg uansett lader om natta.

Lenke til kommentar

Dersom du har holdt i telefonen og meiner at det ikkje føles ut som veldig solid byggekvalitet, så vil eg sei at du har alt for høge krav, og vil ikkje finne ein einaste mobil på markedet som tilfredstiller ;)

 

@miXer, Smak er veldig subjektiv, eg for min del tykkjer den ser meget bra ut :)

Lenke til kommentar

Dersom du har holdt i telefonen og meiner at det ikkje føles ut som veldig solid byggekvalitet, så vil eg sei at du har alt for høge krav, og vil ikkje finne ein einaste mobil på markedet som tilfredstiller ;)

 

@miXer, Smak er veldig subjektiv, eg for min del tykkjer den ser meget bra ut :)

 

Utvilsomt enig med deg gholie.., oser kvalitet... alle kompisene mins syns den ser lekker ut... kamerabumpen gjør den bedre å holde:-)....

Endret av trehesten
Lenke til kommentar

Morsomt å lese at byggkvaliteten oppleves som fantastisk bra.

Kevlar = plast ;)

Ja, og da kan det jo ikke ha god kvalitet. Det kan f.eks. ikke være langt sterkere enn stål samtidig som det er mye letter, noe som gjør at det brukes i de dyreste "superbilene" du får tak i. Men, vent...
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...