Gå til innhold

The Golden Claw, får ikke avsluttet questet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har samme problem, alle 4 punktene i den questen er gjort, men den der jeg skal levere claw'en til Lycan står som ikke gjort.

 

Har lært 3 shoutere hvis det har noe å si.

Jeg trodde Clawen var en nøkkel og at det var en tablet du skulle levere?

 

Mener å huske at det stod "return the claw to Lycan" elns i questen, så tror det er claw'en man skal levere til han. (Lycan er han "trollmannen" i Jarl-husket, sant?)

Lenke til kommentar

Har samme problem, alle 4 punktene i den questen er gjort, men den der jeg skal levere claw'en til Lycan står som ikke gjort.

 

Har lært 3 shoutere hvis det har noe å si.

Jeg trodde Clawen var en nøkkel og at det var en tablet du skulle levere?

 

Mener å huske at det stod "return the claw to Lycan" elns i questen, så tror det er claw'en man skal levere til han. (Lycan er han "trollmannen" i Jarl-husket, sant?)

Stemmer ikke helt, Lucan er forretningsmannen i Riverwood, som opprinnelig ble frastjålet gullkloen.

Lenke til kommentar

Akkurat samme problem, men jeg fikk løst problemet :)

 

Regner med at du fikk questen direkte ifra Lycan.

 

Problemet ligger i at du skal bruke Clawen senere i en main-quest. Da skal du tilbake til hulen og gjøre akkuratt det samme. Questen får du ifra Jarlen i by nummer 2 (Husker ikke navn, der Companions hører til)

 

Etter at du har gjort questen til Jarlen kan du levere Clawen.

 

Håper dette hjalp

Lenke til kommentar

1. Gå til Jarlen i Whiterun, få questen av han om å gå opp til Barrow Fall (eller hva det heter).

 

2. Drep spindelvevmannen og loot claw'n fra han.

 

3. Fullfør hele huleoppdraget.

 

4. Returner til Whiterun og snakk med Jarlen.

 

5. Reis til Riverwood, og gå innom "trader" og gi claw'n til han (får også en pen gevinst tilbake).

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...