Gå til innhold

Drepte en høne i Riverwood -> hjelp?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Kjøpte Skyrim i dag, kom til den første lille landsbyen med Alvor eller hva han nå enn heter (smeden), slo høna med et sverd. Nå er jeg fucked. Har bounty på 40g eller noe, men virker som innbyggerne er mer interesserte i å drepe meg enn i å motta penger.

 

Noen som kan hjelpe meg? Siste autosave er rett etter hønedrapet.......

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alltid lurt å save først ja. Husker jeg kom over to unger, en gutt og en jente. Jenta drev og mobba gutten, så jeg endte opp med å sende en shout i trynet på henne (som forøvrig ikke hadde noen effekt ettersom man ikke kan skade barn). Det hele endte med at hele byen kom etter meg. :)

 

 

Alltid viktig med litt barnedisiplin!

Endret av Tørriss
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg hadde samme problemet (bare ikke med høna, drepte noen andre folk som faktisk angrep meg først!). Fikk 40g i bounty og alle angrep meg. Trekke ned sverdet hjalp lite.

 

Etter MYE prøving og feiling fant jeg tilslutt følgende konsoll kommando: (Så dette funker mao bare på PC)

 

SetPlayerResistingArrest 0

(evt Player.SetPlayerResistingArrest 0)

 

og dette funka til meg iallefall ^^

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg klarte heller ikke å motstå fristelsen, men heldigvis var det midt på natten. Dermed var det ingen andre enn hønen som bevitnet det kaldblodige mordet, og siden "all witnesses have been silenced" forsvant bountyen et øyeblikk senere. Skyrim er helt rått så langt, bare det at man har mulighet til å drepe alle vitner for å "renvaske" seg selv er genialt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...