Gå til innhold

TESV: Skyrim - FAQ - 14.11.11 - Utdatert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Zealuu: Takk for gode svar.

 

Ett lite spørsmål til, er det implementert døgnsyklus (natt/dag) som i for eks Assassins Creed?

Og vil det være tilfeldige værfenomener som at det kan være sol på ett bestemt sted og neste gang du drar tilbake til samme sted kan det være snø/regn?

 

Dag/natt syklus er det ja. Og ang. snø/regn har de sagt at den er dynamisk:

 

The developers also detailed the way the snow-covered world province of Skyrim would work, saying that the patterns in which it moved around the world were completely dynamic, with the areas covered in snow varying from game to game.

Lenke til kommentar

Hvor mye ledig plass på harddisken må en ha for pc versjonen?

 

Jeg tror jeg leste at det kunne være snakk om ca 6 GB, men veit ikke om dette faktisk er tilfelle. I så fall vil det få plass på min SSD som bare har 15 GB ledig plass for øyeblikket.

Endret av Decoman
Lenke til kommentar

Såvidt eg har forstått det, er det Skyrim.ini som gjeld for nokre innstillingar - deriblant iPresentInterval. Så det som står i Skyrim.ini vil overskrive tilsvarande variabel i Skyrimprefs.ini.

 

Skal fikse litt på tweakedelen av FAQ-en, mellom anna for å reflektere at det er to ini-filar, og ellers for å få med det som er stadfesta av tweaks som har ein effekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...