Gå til innhold

The Walking Dead - Tegneserien - Generell diskusjon m/ spoiler


Anbefalte innlegg

Kan det stemme at de har vist en promo for det i ett av bladene? Gikk sjeldent forbi brevene, når jeg leste gjennom :p

 

Nei, altså jeg mente at det ville vært sykt hvis "The Governor" hadde tatt hun til fange, og brukt hun på en eller annen måte, bare for å ta Rick så mye som mulig. Tviler egentlig litt på at vi får se The Governor igjen, dog var det den første tanken jeg fikk da jeg så han nye fyrn..

 

Vi får se hva som skjer neste gang, om han nye fyren utgir en form for fare (håper det).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det husker jeg ikke. Jeg leste om det i Wikien deres.

 

Åh ja, sorry, misforstod. Ja nå har de folka(les: forfatterne) en grunn for å drepe henne slik, men hadde vært dramatisk å ha henne som gissel ja. Tviler?! Glemt allerede hva som skjedde med ham? :p

 

 

 

Var det en fyr eller en gruppe? Syns jeg husker at utkikkerne oppdaget noen nye folk som kunne være truende. Må nok lese gjennom #80 og utover på nytt.

Lenke til kommentar

Sant så sant :D

 

Jeg lurer på om de kommer til å fokusere litt mer på det med å finne mat. Rick hadde jo et ganske bra poeng med at det er såpass lenge siden hermetikk har blitt produsert, at sjangsene blir bare mindre og mindre for at de finner mat.

De må jo helt klart begynne å dyrke mat igjen, men kanskje litt vanskelig når det er vinter?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Nettopp ferdig med Book seven og er fortsatt facinert av denne serien - slutter aldri å overraske meg med vendingene den tar...

 

Lurer på om noen kan fortelle meg til hvilket nr av bladene man er kommet til i slutten av bok 7?

 

Har kjøpt og sett sesong 1 på dvd og likte den også godt - og tar den som "inspirert" av tegneserien - ikke noe annet. Har hørt/lest endel ulike oppfatninger om sesong 2, men vil nok kjøpe den også uansett.

 

For meg er ihvertfall The walking dead en fantastisk leseopplevelse, og kan anbefales på det varmeste.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Finfin tråd, så må få lagret den. :)

 

Har lest de 40 første eksemplarene og har aldri blitt hektet på en tegneserie på samme måte. Enormt spennende, og det er den del ganske drøye ting som skjer.

 

For eksempel, hva synes dere om dette? (spoiler fra de 40 første bladene)

 

Rick mistet jo hånden sin, synes det ble litt for drøyt å påføre selve hovedpersonen en slik handicap som han må leve med resten av serien. Som sagt har jeg bare lest de 40 første bladene, så er helt sikkert en del nytt som skjer, men ville likevel nevne det.

 

Lenke til kommentar

Trenger ikke putte ting i spoiler som allerede er utgitt. :)

 

Nå er ikke Robert og co redd for å gå drastiske veier, og hvis du syns hånda er brutalt, vent til du kommer lengre i serien. Nå skal jeg være ekstra snill og ikke spoile for deg, men vær forberedt på sjokk.

 

Siden jeg allerede er i gang her, kan jeg også nevne litt om #93 i samme slengen. Ikke mye som skjedde der, venter i spent til de to gruppene endelig møtes og vi får se om det blir våpenhvile eller full krig igjen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...