Gå til innhold

Test: Samsung Galaxy Tab 8.9


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte meg nettopp en Galaxy Tab 8.9 32GB :new_woot:

 

Innebygget SD-kortleser eller ikke, klarte ikke la vær lenger.

En oppdatering:

Har nå avbestilt denne, etter som butikken jeg bestilte i ikke kunne levere innenfor tidsrommet de hadde sagt likevel :(

 

Begynner å lurte på om jeg skal kjøpe meg en 16GB i stede, men da skulle jeg gjerne ha hatt minnekortleser integrert. Noen som vet om noe slikt er rett rundt hjørnet ?

Lenke til kommentar

Galaxy Tab er likegyldig med iPad, når man ser på diverse tester. Den ene testen sier iPad, den andre Galaxy Tab. De er likegyldige!

 

Du skal ha ganske tykke Apple-briller for å mene at iPad er bedre, og dermed kan du stryke alle testene som hevder det.

 

Jeg tviler på at nettbrettene er likegyldige (?), men du skal få lov til å tro at de er jevnbyrdige.

 

Huff, norsken er visst ikke heeeelt god!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...

Jeg forstår ikke hvorfor Samsung ikke har port for minnekort i nettbrettene sine. Trodde slikt tull var forbeholdt Apple.

Fordi et minnekort trenger et filsystem for å fungerer, og det eneste filsystemet som er aktuelt for minnekort i dag er FAT32. Microsoft har patenter på FAT32, mao. dersom Samsung legger ved støtte for FAT32 må de betale lisenspenger til Microsoft. Dette ville gjøre enheten dyrere, og da er det bedre med internt minne som ikke forhøyer kostnaden.

Samsung i likhet med de fleste andre produsenter av Android enheter betaler allerede lisenspenger til Microsoft for dette, så det har ikke noe med det å gjøre.

 

"Under the terms of the agreement, Microsoft will receive royalties for Samsung’s mobile phones and tablets running the Android mobile platform," according to Microsoft's press release.

http://www.zdnet.com/blog/microsoft/samsung-signs-microsoft-patent-licensing-deal-to-cover-android-devices/10840

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...