Gå til innhold

Når kommer snøen?


James Bond

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, her i Drammen målte jeg 12 plussgrader kl 03 igår natt. Jeg tror vi bare har hoppet over vinteren og gått rett til våren igjen.

Var ute på jakt i måneskinnet i går litt nord for Sognefjorden i Sogn og Fjordane, her var det 1 grad ved huset vårt. Så enkelte steder at det var begynt å fryse. Så jeg er dessverre ikke like optimistisk med tanke på det å hoppe over vinteren. :\

Lenke til kommentar

Jeg er drittlei det været som er nå. Det er så varmt at jeg nesten går rundt og svetter i vinterjakka mi, men samtidig er det alt for kaldt til å gå i en enkel vindjakke. I tillegg er det en sånn varm og fuktig luft ute hver eneste dag, ikke noe behagelig. Ifølge yr skal det været som er nå fortsette helt til midten av november som Bytex nevner over meg her. Jeg liker ikke høsten. :ermm:

 

Jeg svetter når jeg går med t-skjorte. Det gjør det ikke bedre at de fyrer som faen inne på sentrene. Jeg smelter nesten. :nei: Jeg venter spent på snøen, siden jeg syns det er litt kjipt med alle de trærne uten blader og ikke noe snø. Også er det å morsomt å leke i snøen! :w00t:

 

Bomba fra terassen er fett.

Endret av Narimasu
Lenke til kommentar

Var ei drøy uke med 10-20 cm her på Røros i starten av oktober, og så bestemte været seg for å bli helt teit. Nå har vi bare regn, frost og slaps. Ufattelig irriterende med minusgrader når det ikke er no særlig snø, kan ikke bruke sykkelen fordi det er for glatt, og det er ikke sparkføre.

 

Bleh!

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...