Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan sjule røyklukt ?


KometHimmel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

male vegger og tak, skrubbe gulv, vaske gardiner sofaputer og andre tekstiler. trykkluft renser det du har av elektriske apparater (støv lukter det også) vasker alle vaskbare overflater. som du sikkert vet lukter ikke røykere røyklukt veldig lett. omtrent like lett som røykere lukter bål lukt på andre. så om planen er å "snike seg ut" å røyke ta med deg rene klær i en pose og dekk til håret ditt til du får dusja.

Lenke til kommentar

Zalo får vekk lukten, hvis jeg husker rett fra mine smugrøykende tider. En sterk parfyme som du gnir fingrene inn med kan også hjelpe på å skjule lukten. Skaff deg sånn sigarettholdende- ting, så slipper du at det lukter tobakk fra hendene dine, eller eventuelt bruk en venninne som ikke har foreldre som lukter på dem når de kommer hjem.

 

Husk at å være overbevisende i sin løgn om at man ikke har røyket kommer man veldig langt med!

Lenke til kommentar

Hvis du ikke er kul nok til å stå frem at du røyker, hvorfor røyker du?

Finnes mange grunner til å ikke gå rundt med en plakat hvor det står "røyker".

 

TS.

Forøvrig anbefaler jeg å vaske hendene etter at du har røykt, da jeg mener å ha hørt at lukten spesielt setter seg på fingrene. Dersom det er veldig viktig, er det greit å ha et eget plagg for når man røyker.

 

En pipe kan være et godt alternativ, som tidligere nevnt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har dere vedovn(gjerne med stor dør) så røyk inn i den. Det fungerer bra. Jeg "røykte"(som i å trekke inn i munnen, ikke lungene + at det var blanke ark, ikke sigaretter ;) ) og det var ikke noen lukt etterpå :p

 

Erfaringer fra å "røyke" papir

 

 

Smaker helt forferdelig, og man blir tørr og sår i munnen. Spesielt hvis man drikker noe som brus eller vann rette etterpå.

Ikke prøv.

 

 

 

Endret av Spritty
Lenke til kommentar

En som ikke røyker vil oppdage røyklukt i 99 av 100 tilfeller. Røyklukt setter seg i alt av klær, stoff, plast osv. Mobiltelefoner tar til seg røyklukt f.eks. Eneste måten å "komme unna" på er at det kan jo være folk du har stått ved siden av som røyker. Ellers ser det som andre sier, man vil merke røyklukt uansett etterhvert.

 

Anbefaler sterkt å ikke røyke. Det er jævli dyrt og lite gunstig ellers. Man blir bare avhengig av noe man absolutt ikke trenger.

 

ps. det skrives "skjule", og det med rullings istedenfor sigaretter er jeg veldig usikker på. Min erfaring er motsatt, men det har kanskje med hva slags rullings...

Endret av bertie
Lenke til kommentar
ps. det skrives "skjule", og det med rullings istedenfor sigaretter er jeg veldig usikker på. Min erfaring er motsatt, men det har kanskje med hva slags rullings...
Hva ånden angår er jeg ikke sikker på, men ferdigpinner lager iallefall mye mer røyk enn en rullings.

 

Ellers er det ikke vits å svare at hun ikke skal røyke, hun lar ikke vær av den grunn. Er du 14 er det kult, gøyt og spennende å røyke. Er du 30 er det ikke lenger det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...