Gå til innhold

For oss som koser oss med BF3


Anbefalte innlegg

Leser så mange negative tråder om BF3, at jeg tenkte å fyre opp en positiv tråd :)

Har enda ikke opplevd noe som jeg ikke liker, endelig har jeg fått BF2 feelingen igjen! Jeg kan løpe over lange strekninger for å snike meg unna de verste kampene for å så å flanke motstanderen, eller fly fete fly og ha dogfights. En fet tankbattle er jo heller aldri å kimse av, og grafikken er jo enorm.

 

Nå er det alltid sånn at de som har noe å klage på, de sier i fra, så jeg mistenker at det er mange som er opptatt med å kose seg med spillet, og ikke kommer inn her for å komme med lovordene sine.

 

Men, koser du deg med BF3, legg igjen et ord om hvorfor!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig. Det er mye grining om problemer, og noe er kanskje rettmessig. Selv er jeg som oftest ganske tålmodig rundt slipp av spill med tanke på bugs og nettverksproblemer.

 

Personlig har jeg hatt få problemer, kun noen få frys og problemer med at squad har havnet på forskjell lag. Synes spillet er fantastisk morro, og ingenting slår det å havne på et lag med folk som skjønner samarbeid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk spillet på lørdag, har dog ikke fått klokket inn så mange timer enda (4-5). Men er riiimelig hekta. At et spill kan se å høres så bra ut er skremmende. Har faktisk ikke opplevd noen nevneverdige problemer, blitt disconnecta fra servere under mapchange 2 ganger, samt at 64manns servere ofte har en ekkel rubberbandlagg, utenom det har jeg hatt en fantastisk opplevelse så langt!

 

Er også svært positivt overrasket over at spillet krevde mindre av pcen enn jeg fryktet for å kjøre høy grafikk. :)

Lenke til kommentar

Enig. Det er mye grining om problemer, og noe er kanskje rettmessig. Selv er jeg som oftest ganske tålmodig rundt slipp av spill med tanke på bugs og nettverksproblemer.

 

Personlig har jeg hatt få problemer, kun noen få frys og problemer med at squad har havnet på forskjell lag. Synes spillet er fantastisk morro, og ingenting slår det å havne på et lag med folk som skjønner samarbeid.

 

Helt enig! De få problemene jeg har hatt kan jeg leve med. Det skal dog sies at det er lite som er så frustrerende som å ende på lag med folk som ikke aner hva de gjør evt. ikke gidder å spille for å vinne. Elsker å havne i squad med personer som absolutt skal gå lengst mulig unna der ting skjer for å snipe.

Lenke til kommentar

Majoriteten på forum kommer alltid til å klage på ting som ikke funker. Funker det ikke vil man ha hjelp, funker det så gidder man ikke skrike ut om at det funker.

 

Men jada, jeg koser meg som bare faen, selv om jeg ikke har skaffet meg PC-versjonen enda, så det går i PS3-versjonen, Sliter også med "The connection with EA Online was lost."-skit til tider, men vet ikke om det er ruteren sin skyld eller spillet/EA.

Lenke til kommentar

Koser meg så det griner etter. Må bare få meg noen folk å spille med, litt kjipt i lengden å bare løpe rundt med randoms og plaffe det man ser.

 

www.commando-nord.com Vi rekrutterer nye spillere igjen.

Kommer til å spille endel kamper pluss masse public kos.

 

Syns BF3 er meget bra, spesielt inf.

Noen patcher til nå så blir balansen også bedre!

Lenke til kommentar

Koser meg meget med BF3, endel ting jeg savner fra BF2 tiden og noen maps.

 

Men går ned en del timer i dette spillet hverdag, spesielt kjekt er det når kompiser sitter på skype e.l å henger i samme squad. Er kjekt å spille alene også, men ikke like.

 

Virker som et vanskeligere spill m.t.p unlocks på hver enkel ting, noe som jeg ikke syntes er så kult.

 

Men da BF2 ikke er in lenger, må jeg spille BF3 noe som er helt greit :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...