Gå til innhold

LGs toppmobil får ikke Android 4.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siri kan kjøres på iPhone 4, og det er allerede prøvd ut. Men apple har lagt inn et script i Siri som gjør at om du prøver å bruke Siri på iPhone 4S, sperrer den Siri fra og bruke Grafikk prosessoren så programmet kjører dårlig, dette er dårlig kundebehandling.

Om det stemmer er jeg enig, det er dårlig kundebehandling. Det hadde vært helt greit om de tok betalt for Siri på eldre telefoner, men å tvinge folk til å kjøpe en ny en er ukult.

 

Geir :)

 

Sjekk dato på denne artikkelen. Merk at at det enda var flere måneder til iPhone 4 (ikke 4s) ble annonsert.

Endret av Dummst
Lenke til kommentar

Tja, som Vice poengterte, man kjøper den vel fordi den er bra nok i kjøpstidspunktet. Ideen om at mobiltelefoner var noe folk flest oppgraderte er relativt ny. Men når muligheten er der så synes det å være et pre at man så langt mulig tilbyr kundene muligheten. (Da tenker jeg ikke bare teknisk mulig, men økonomisk og praktisk gjennomførbart.)

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Kildekoden til Android 4.0 skal publiseres. Samtidig viser historien at sperrer mot bruk av 3-parts OS blir brutt på alle android mobiler få måneder etter lansering. Dermed er det interesse og utbredelse av en gitt telefon som avgjør om noen vil ta seg bryet med å produsere oppdatert programvare. Man vil mangle produsent-spesifikke lukkede tillegg, men det har sjelden noen praktisk betydning. Selv kjører jeg Android 2.3.7 på en HTC Hero, en telefon HTC sluttet å lage oppdateringer til for lenge siden.

Lenke til kommentar

Hvis dette er noe de planlegger å gjennomføre (eller snarere, ikke gjennomføre) er det jo rett og slett bedriten business, vil jeg påstå.

Hvis min gode gamle 3GS kan kjøre nyeste iOS, hvorfor skal ikke Optimus kunne kjøre siste versjon av Android? Latskap?

 

Greit med folk som faktisk selv installerer ROMs over en lav sko, men alle de andre som ikke har greie på slikt blir sittende med et utdatert operativsystem.

 

Hvis det nå skulle kommer nyheter om at Galaxy S2 ikke får Android 4.0 bærer det rett i roteskuffen med den, og jeg flyr tilbake til eplehagen.

Endret av Optimuz
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...