Gå til innhold

Nå er Samsung større enn iPhone


Anbefalte innlegg

Statistikk er en vanskelig greie, å få noe meningsfylt ut av den langt verre. For ikke lenge siden kunne vi sette likhetstegn mellom det å kjøpe en smarttelefon og intensjoner om å bruke smarttelefonfunksjoner – korrelasjonen med betalingsvilje var også sterk.

 

Disse sammenhengene har nå brutt sammen. Dette betyr ikke at disse nye salgstallene er meningsløse eller uinteressante, bare at de ikke gir oss den samme informasjonen som vi kunne hente ut av tidligere statistikker.

 

I klartekst: hvis det vi er ute etter er å finne ut hvilke produsenter som har muligheter til å skape gode, levende økosystemer holder det ikke å gange opp gårsdagens korrelasjoner med dagens salgstall. Selv om RIM skulle finne på å selge en drøss telefoner er det å være utvikler en tapt sak – riktignok har mange RIM-kunder godt med penger, men interessen for å bruke enda mer tid på BB-helvetet er begrenset, og de applikasjoner de måtte ønske å legge inn er sikkert blokkert fra arbeidsgivers hold uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle vet vel at minst 50% av Androidmarkedet i praksis er feature-mobiler, ikke smartofoner? :)

 

Enkelte vel antakelig hevde omtrent samme tall om Apple-telefoner i praksis. Noe som forsåvidt kan være interessant nok, men hva så? Eller mer spesifikt, hva tenker du denne spekulasjonen bidrar til med konkret innsikt i forbindelse med disse tallene?

 

AtW

Lenke til kommentar

Det som også er så bra med smarttelefoner er at man kan bruke de til å trykke på denne linken;*** link fjernet av moderator **** å være kjempe snill å stemme på meg, og i tillegg like den :D

 

Har selv Samsung Galaxy S II, den er super! I min mening mye bedre enn iPhone. Det som er med android er at man kan endre på temaer og alt man vil, liker man ikke slik meldingene er satt opp, laster man ned en annen meldingsleser. Det er klart en smakssak om man liker Android eller Iphone, sånn er det. alle har forskjellige meninger!

Endret av Hårek
"Klikk-meg" linker er ikke tillatt
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...