Gå til innhold

Dungeon Defenders diskusjon tråd.


Hva er din favorit helt?  

20 stemmer

  1. 1. Hva er din favorit helt?



Anbefalte innlegg

1. De innfører Valve sin Anti-cheat, VAC.

2. Var dette Open eller på Trendynet?

3. Er spillet gøy nå som du har cheatet deg til toppen?

 

Om det var meg den var myntet på så:

1. Bra det trengs!

2. Trendynet

3. Nei liker ikke cheats\hacks i spill. Men skulle bare teste ut hvor avansert det var og siden andre gjør det så er jo tross alt spillgleden ødelagt fra før av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, får legge igjen et svar om at spillet er utrolig gøy og avhengighetskapende. :new_woot:

 

Og forresten, et norsk forum ang. Dungeon Defenders er opprettet: http://dungeondefenders.no - her vil det ligge det meste og om de som har laget Dungeon Defenders kommer til å lage mulighet for å søke på spillere vil det nok havne på den siden også :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Erfaringsmessig er ikke den tommelen helt til å stole på med mindre du har gått opp i vanskelighets grad etc.

 

Jeg har opplevd at items som har værre stats får tommelen for den er oppgraderingsmessig "bedre".

 

Altså 1\6 mot 1\8 feks.

 

I tillegg går det jo på hva du velger å booste mest. Som jeg spiller aprentice med all fokus på tårnene mine. Og får grønn tommel på items som gir til dmg på hero istedet og ikke noe til tårn. Selv om jeg har da item der med stats + til alle 4 tårn katogoriene..

Lenke til kommentar

Lurte på noen ting.


  •  
  • Magic Blockade/Spike Blockade ‐ viser piler som går til venstre/høyre + framover. Så spørsmålet er vel om man kan gjøre den bredere?
  • Etter en runde er over, ligger det ofte mye utstyr som ingen trenger, som blir solgt og fordelt over spillerene når neste runde starter (eller tar jeg feil?).
    Så om en person plukker opp alle, så mister vel vi resten mye 'mana?
    Selv plukker jeg kun opp om det er en oppgradering for meg.
    Hva pleier dere å gjøre?

 

Kjøpte forresten alle DLC når de var på tilbud på Steam :thumbup:

Har en huntres og jeg tror ikke det er den rette klassen for meg. Hun er kun lvl 10 men *meh*. Det funker hvertfall dårlig om man spiller alene, og må begynne å bytte characters for å sette opp blockades osv. Eller kanskje jeg har en feil spillestil.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Kjøpte den nye helten, Series EV, i stad, og spilt med den i rundt 3 timer nå. Er i lvl 15 eller 16. En utrolig stilig klasse som jeg anbefaler alle å kjøpe, spesielt hvis de er lei klassene de allerede har. I tillegg er den på salg i dag, så du kan spare 9 kroner eller noe sånt :wee:

 

Veldig spesiell klasse, som kan bruke alle skytevåpen som er i spillet. I tillegg er alle dens tårn basert på et gjerde-liknende prinsipp, hvor man selv kan velge hvor lange "gjerdene" skal være. Dess lengre, dess mer DDP koster det selvfølgelig. Noen gjerder blokker, andre skader alle som toucher det, mens de to siste er fremdeles noe ukjente for meg. Utrolig stilig altså, og godt å se at spillet fremdeles lever i beste velgående. Det fikk i alle fall meg til å børste støv av spillet. Skal nok også teste Barbarer-klassen senere, hvis/når jeg går lei av EV.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...