Gå til innhold

Dungeon Defenders diskusjon tråd.


Hva er din favorit helt?  

20 stemmer

  1. 1. Hva er din favorit helt?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm merkelig.

 

De er virkelig flinke til å patche dette spillet. Er heller få spill som har fått så mye patch/love ved release. TrendyNet (nettet som blir brukt for å spille multi player) funker også strålende og det finnest nesten ikke loading screens. Trykker på join game og vips så er man inne på 2-3 sekunder.

 

Min main er hunter, har vel 20 og noe points på invisibility, hva får jeg med å plassere mer poeng på dette? Slik som jeg forstår så vil de ninja folka ALLTID se meg.

 

Må forte meg å levle opp monken min, er kun lvl 18 og jeg har SÅ lyst på det ninja kostymet. Skal vel noe til å komme inn som lvl 18 på hard haloween challenge.

Lenke til kommentar

klarer du nesten halloween på hard solo :o Har lvl 66 "mage" og 65 hunter (uten våpen) og en lvl 40 monk. men jeg er ikke en gang nærme å soloe.

 

Grunnen til at jeg skriver at jeg ikke har noe våpen er at jeg lenge sprang rundt med et dårlig våpen bevist da jeg ikke likte utseene på mange av hunter våpnene og no har jeg et par men enda ikke helt klart å bestemme meg for vilket jeg skal bruke så derfor ikke startet å bruke mana på det :)

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Okey var å loket inne på trendynet sine forum og fant noen par hack\cheat forum så tenkte æ sku etterforske saken...

Fant frem noen nifty youtube videoer som tilviser at det er bare bruk av en simpel cheatengine for å kunne utrette noe.

 

Tenkte med meg selv at det kan da umulig være så enkelt som å let å finn dine verdier i spillet og så forandre dem siden dette er et online spill fra noen som kan muligens taes seriøst... så på pur faen tok jeg å prøvde ut... fant ut hvor mye mana jeg hadde, forandret på det ingame og gjorde et nytt søk slik at jeg satt igjen med 5-6 felt igjen og tok alle de og forandret på verdiene...

 

Tror du sannelig ikke en hvis person sitter med 30 mill mana og en god del achievement fra steam med alt det vil innebære.

 

Hvordan kan et slikt spill være så utrulig enkelt å knekke? Jeg har ingen erfaring non so ever når det gjelder softwarethingy foruten en liten tidligere erfaring fra noen simple javaspill på nettet som jeg brukte Cheatengine for å fikse litt på, og det verste er at det er ikke alle browserspill som er engang halvparten så enkel som å cracke enn Dungeon Defenders... Satte virkelig en bismak i munnen på meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...