Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal innom Lefdal i morgen å høre. Hvis det er 100MB inkludert i Tele2 abonnementet vil det være mye mer gunstig enn det jeg har valgt hos Chess. Samtidig betaler jeg nesten bare 1/3 av prisen for selve telefonen og litt under 1000 kroner mindre i totalpris etter 12mnd.

 

Kan ikke se for meg at det skal være noen stor sak å avbestille hos Chess selv om jeg allerede har tatt i bruk simkortet de sendte meg.

 

EDIT:

 

Dette blir min første Android-telefon, så jeg sitter å leser litt om apps. Noen som kan anbefale et godt men ikke alt for overpriset navigasjonsprogram med kart over i hvertfall skandinavia om ikke hele europa?

 

Chess har ingen form for binding så om du avbestiller telefonen så vil det ikke koste deg noe ekstra i det hele tatt.

Vi tilbyr rentefri nedbetaling, men denne kjører helt uavhengig av abonnementet i den forstand at du kan fritt bytte abo internt uten at det bryter nedbetalingen.

Dette er forsåvidt også grunnen til at vi ikke nødvendigvis subsidierer like mye, siden du kan få velge fritt mellom alle abonnementer uten at det påvirker tlf-pris.

Alle vanlige lover og regler for angrefrist er selvfølgelig også gjeldende.

Lenke til kommentar

Og da har Netcom endret dato til "forventes inn 22.03", og da gjelder vel det samme Chess.

 

Dette synes jeg begynner å ligne på lureri.

 

Det er jo en smart taktikk å operere med tidlige datoer først hvis man ønsker å få flest mulig til forhåndsbestille..

Lenke til kommentar

Og da har Netcom endret dato til "forventes inn 22.03", og da gjelder vel det samme Chess.

 

Dette synes jeg begynner å ligne på lureri.

 

Det er jo en smart taktikk å operere med tidlige datoer først hvis man ønsker å få flest mulig til forhåndsbestille..

 

Ja, det er litt dårlig...

Netcom har fått samme informasjon som andre fra samme leverandør og de har sagt ubekreftet 22.03 siden 8. mars.

De har dermed brukt ganske god tid på å oppdatere datoen

Jeg har heller aldri sett datoen 14.03 hos leverandør, så jeg lurer på hvor den kom ifra??

Lenke til kommentar

jeg bestilte min telefon hos telebutikken. fikk denne mailen når jeg spurte om når de fikk inn telefonen.

 

"Vår leverandør har nå 15. mars som leveringsdato, men kan dessverre ikke love noe da dette er utenfor vår kontroll. Vi har i bestilling, så vi vil få inn så fort de ankommer vår leverandør."

 

så.. må nok bare takke farewell til 15 og håpe på 22 mars da :/

Lenke til kommentar

Da har jeg vært å kjøpt meg en LGO2X! Etter sykt mye fram og tilbake med både Elkjøp, Lefdal og Expert kom jeg fram til at alle disse nå opererer med 4. april som bekreftet dato... (opplyst av kundeservice per telefon). Telekiosken sa de hadde forhåndsreservert 100 stk på landsbasis, og hadde motatt disse i forrige uke. De var imidlertid allerede utsolgt på min lokale sjappe... (City Lade Trondheim). Det samme fikk jeg opplyst av Telebutikken, 100 stk på landsbasis, og det var her jeg kjøpte min (Trondheim Torg). Heldigvis hadde de 1 stk igjen, og ekstasen var et faktum! Betalte 1799 for telefonen, totalpris med videreføring av mitt gamle NetCom-abonnement ble ca 4300 kr. Ikke værst eller hva? :-) Jeg er på arbeid enda, venter til jeg kommer hjem med å åpne den, kommer tilbake med mer info da!!!

Lenke til kommentar

Da har jeg vært å kjøpt meg en LGO2X! Etter sykt mye fram og tilbake med både Elkjøp, Lefdal og Expert kom jeg fram til at alle disse nå opererer med 4. april som bekreftet dato... (opplyst av kundeservice per telefon). Telekiosken sa de hadde forhåndsreservert 100 stk på landsbasis, og hadde motatt disse i forrige uke. De var imidlertid allerede utsolgt på min lokale sjappe... (City Lade Trondheim). Det samme fikk jeg opplyst av Telebutikken, 100 stk på landsbasis, og det var her jeg kjøpte min (Trondheim Torg). Heldigvis hadde de 1 stk igjen, og ekstasen var et faktum! Betalte 1799 for telefonen, totalpris med videreføring av mitt gamle NetCom-abonnement ble ca 4300 kr. Ikke værst eller hva? :-) Jeg er på arbeid enda, venter til jeg kommer hjem med å åpne den, kommer tilbake med mer info da!!!

 

"hærlig" info.. men du sa du kjøpte din på telebutikken. det har også jeg gjort. forhåndsbestilt lenge før. men telebutikken hos meg har ikke fått inn telefonen enda (sier dem til meg da) kan det hende at den ikke har kommet fram til butikken enda tru?

Lenke til kommentar

Svar på mailen fra komplett:

 

Hei.

 

LG har kommet med en bekreftet dato på 16/3 nå ja, så da går vi ut fra at dette stemmer og vi får enheter innen kort tid til oss.

 

Så hvis noe annet enn det er faktum er det jo faktisk helt klart at det er LG som driter seg ut her.

Lenke til kommentar

Var akkurat ïnnom Lefdal ved Lade i Trondheim. Fikk oppgitt 4. april som dato, men de skulle bare ta inn 5 stk. De hadde bare bestilt så lite fordi de hadde gått på en smell i forhold til når de tok inn HTC Desire HD og endte opp med å ikke ha fått solgt nesten noen. Jeg sa til han at 5 stk var rimelig pessimistisk etter hva som har blitt skrevet om denne telefonen.

 

Jeg er enormt sugen på å få telefonen nå, men dealen hos Lefdal er mye bedre enn den jeg har bestilt hos Chess. Jeg stusser på om jeg er desperat nok til å betale 900kr for å få den 13 dager tidligere enn hva jeg vil få den hos Chess (om de faktisk får den inn den 22. da..)

Lenke til kommentar

Var akkurat ïnnom Lefdal ved Lade i Trondheim. Fikk oppgitt 4. april som dato, men de skulle bare ta inn 5 stk. De hadde bare bestilt så lite fordi de hadde gått på en smell i forhold til når de tok inn HTC Desire HD og endte opp med å ikke ha fått solgt nesten noen. Jeg sa til han at 5 stk var rimelig pessimistisk etter hva som har blitt skrevet om denne telefonen.

 

Jeg er enormt sugen på å få telefonen nå, men dealen hos Lefdal er mye bedre enn den jeg har bestilt hos Chess. Jeg stusser på om jeg er desperat nok til å betale 900kr for å få den 13 dager tidligere enn hva jeg vil få den hos Chess (om de faktisk får den inn den 22. da..)

 

5 stk?? Har de i det hele tatt lov å gå ut med et slik tilbud i kundeavisen da? Den var vel heller ikke merket med at det skulle være begrenset antall så vidt jeg husker..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...